Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaníček, Jiří
dc.contributor.authorBromová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:31Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:31Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30401
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zmapovat současný stav výuky algoritmizace na základních školách. V teoretické části jsou uvedeny základní informace přibližující danou problematiku - souvislosti výuky algoritmizace a RVP ZV a také základní předpoklady výuky algoritmizace, jako je historické hledisko, cíle, metody a možnosti výuky algoritmizace. Nedílnou součástí je i podpora výuky algoritmizace, do níž jsou zařazeny učebnice věnující se algoritmizaci a programování, programová podpora, projekty a soutěže. Praktickou část tvoří pedagogický výzkum. Tento výzkum se skládá z pěti dílčích výzkumů: A. Kvantitativní výzkum výuky algoritmizace na ZŠ v ČB. B. Přehled mimoškolní výuky algoritmizace v ČB. C. Zmapování celorepublikové výuky algoritmizace na ZŠ. D. Celorepublikový výzkum úspěšnosti v soutěži ?Bobřík informatiky?. E. Zkušenosti učitele s učebnicí.cze
dc.format97 s.
dc.format97 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalgoritmizacecze
dc.subjectalgoritmuscze
dc.subjectprogramovánícze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectcze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectBobřík informatikycze
dc.subjectRVPcze
dc.subjectalgorithmizationeng
dc.subjectalgorithmeng
dc.subjectprogramingeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectsecondary schoolseng
dc.subjectteachingeng
dc.titleVýuka algoritmizace na základní škole - aktuální stavcze
dc.title.alternativeCurrent situation in teaching of algorithmization in secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17534
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is mapping of current state of teaching of algorithmization in secondary school. Basic information about the subject is given in theoretical part - a relation between teaching of algorithmization and RVP ZV, and basic assupmtions of teaching of algorithmization: a historical aspect, methods, aims and possibilities of teaching of algorithmization (and an approach on teaching). The essential part of teaching of algorithmization is an education support - a textbook about algorithmization and programming, programming support, projects and competitions for students. Practical part is a pedagogical research. This research consists of five themes A. A quantitative research of teaching of algorithmization in secondary school in České Budějovice. B. A review of extra curricural teaching of algorithmization in ČB. C. A statewide mapping of teaching of algorithmization in Czech Republic. D. A statewide research on a success rate of the competition ?Bobřík informatiky? (informatics beaver). E. A teacher's experience with a textbook.eng
dc.date.accepted2013-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazujícícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam