dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Jalovecká, Renáta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:05:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:05:44Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30433 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá metodou CLIL s cílem postihnout základní principy této metody a popsat, jak hodiny CLILu probíhají na dvou českých školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část pojednává o podobách, historickém vývoji a cílech metody CLIL. Dále mapuje metodologii, která zahrnuje informace o cílovém jazyce, předmětech vhodných pro metodu CLIL, o možnostech její implementace a problémech z ní vyplývajících. Vlastní kapitola je věnována metodě CLIL v České republice.
Praktická část je zaměřena na to, jakým způsobem je metoda CLIL uplatňována na dvou českých školách. Výzkum je založen na pozorování CLIL hodin na těchto školách. Jeho součástí je také analýza dotazníků pro učitele a rozhovorů s žáky zaměřených na jejich názory a zkušenosti s metodou CLIL. | cze |
dc.format | 107 s. | |
dc.format | 107 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Metoda CLIL v praxi českých škol/Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schools | cze |
dc.title.alternative | Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21674 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with CLIL. Its aim is to describe the main principles of this method and how CLIL is implemented into lessons in two Czech schools. The thesis is divided into two parts.
The theoretical part is concerned with the forms, historical development and aims of
CLIL. It also maps the methodology including information about target language, suitable subjects for CLIL, possibilities and difficulties of its implementation. The final chapter of the theoretical part deals with CLIL in the Czech Republic.
The practical part is aimed at the analysis of CLIL in two Czech schools. The research is based on the observation of CLIL lessons at these schools. The part of the research is to analyse the questionnaries for teachers and interviews with students focused on their views and experience with CLIL. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-13 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |