Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorJalovecká, Renáta
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:44Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:44Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30433
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá metodou CLIL s cílem postihnout základní principy této metody a popsat, jak hodiny CLILu probíhají na dvou českých školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o podobách, historickém vývoji a cílech metody CLIL. Dále mapuje metodologii, která zahrnuje informace o cílovém jazyce, předmětech vhodných pro metodu CLIL, o možnostech její implementace a problémech z ní vyplývajících. Vlastní kapitola je věnována metodě CLIL v České republice. Praktická část je zaměřena na to, jakým způsobem je metoda CLIL uplatňována na dvou českých školách. Výzkum je založen na pozorování CLIL hodin na těchto školách. Jeho součástí je také analýza dotazníků pro učitele a rozhovorů s žáky zaměřených na jejich názory a zkušenosti s metodou CLIL.cze
dc.format107 s.
dc.format107 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleMetoda CLIL v praxi českých škol/Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schoolscze
dc.title.alternativeImplementing Content and Language Integrated Learning in Czech schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21674
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with CLIL. Its aim is to describe the main principles of this method and how CLIL is implemented into lessons in two Czech schools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is concerned with the forms, historical development and aims of CLIL. It also maps the methodology including information about target language, suitable subjects for CLIL, possibilities and difficulties of its implementation. The final chapter of the theoretical part deals with CLIL in the Czech Republic. The practical part is aimed at the analysis of CLIL in two Czech schools. The research is based on the observation of CLIL lessons at these schools. The part of the research is to analyse the questionnaries for teachers and interviews with students focused on their views and experience with CLIL.eng
dc.date.accepted2013-02-13
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam