Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZahradníková, Jana
dc.contributor.authorKubů, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:40Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:40Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30578
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá specifiky výuky dějiny 20. století na 2. stupni základní školy a metodickými návrhy vybraných tematických celků tohoto období. Důraz je kladen na problémy, které jsou spojeny s výukou 20. století. Práce shrnuje teoretické poznatky o výuce dějin 20. století. Zabývá se zařazením této historické etapy do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, metodami a strategiemi, které jsou vhodné pro výuku 20. století, a tím, jak přistupovat k výuce kontroverzních a citlivých otázek v dějinách. Součástí diplomové práce jsou metodické návrhy vybraných tematických celků z dějin 20. století, které byly vypracovány tak, aby byly využity různé vyučovací formy a vzdělávací strategie. Pozornost je věnována také využití didaktických médií ve výuce dějepisu.cze
dc.format161 s. (213 244 znaků)
dc.format161 s. (213 244 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpecifika výuky dějin 20. století na 2. stupni základní školycze
dc.subjectmetodické návrhycze
dc.subjectproblémy výuky 20. stoletícze
dc.subjectRámcová vzdělávací programcze
dc.subjectmetody a strategiecze
dc.subjectkontroverzní a citlivé otázkycze
dc.subjectdidaktická médiacze
dc.subjectprojektová výukacze
dc.subjectOdsun německého obyvatelstva z Československacze
dc.subjectexkurzecze
dc.subjectprojektové vyučovánícze
dc.subjectSpecifics of teaching history of the 20th century in upper primary schoolseng
dc.subjectmethodological draftseng
dc.subjectproblems in teaching 20th centuryeng
dc.subjectGeneral educational program for basic educationeng
dc.subjectmethods and strategieseng
dc.subjectcontroversial and delicate topicseng
dc.subjectdidactic mediaeng
dc.subjectproject based learningeng
dc.subjectTransfer of the German population from Czechoslovakiaeng
dc.subjectexcursionseng
dc.subjectproject teachingeng
dc.titleSpecifika výuky dějin 20. století na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeSpecifics of teaching history of the 20th century in upper primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26970
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the teaching specificity of the history of the 20th century in upper primary schools and with methodical drafts of selected thematic units of the same period. The thesis puts emphasis on problems related to teaching on the 20th century. The work summarizes theoretical knowledge of teaching on the history of the 20th century and follows up the classification of this historical period into the General educational program for basic education. Methods and strategies suitable for teaching the history of the 20th century and the approach how to give lessons about controversial and delicate topics in history are also included in the present thesis. The methodical drafts of selected thematic units from the history of the 20th century are one part of the thesis. These drafts were worked out in respect of using various teaching styles and educational strategies. The thesis also pays attention to the utilization of didactic media in the teaching of history.eng
dc.date.accepted2013-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineD-Z/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠmíd, Marek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam