Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimečková, Jana
dc.contributor.authorMarvanová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-19T13:12:21Z
dc.date.available2021-11-19T13:12:21Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3095
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje vztahu dětí a mládeže k sociální síti Facebook. Snaží se zjistit, zda-li děti a mládež ve svém volném čase využívá Facebook a zda-li si uvědomují rizika spojená s jeho využíváním. Práce je rozdělena na teoretickou část a část výzkumnou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy děti a mládež, volný čas, internet, kyberšikana, virtuální svět a virtuální identita a v neposlední řadě Facebook. Také jsou zde popsána rizika, která internet (Facebook) může přinášet při jeho využívání. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením. Výsledkem výzkumu je interpretace trávení volného času dětí na Facebooku a rizika, které se mohou vyskytovat při jeho využívání,cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDěticze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectrizika internetucze
dc.subjectkyberšikanacze
dc.subjectvirtuální světcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectvirtuální identitacze
dc.subjectvirtuální prostředícze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectChildereneng
dc.subjectteen-agerseng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectinternet riskseng
dc.subjectcyber-bullyingeng
dc.subjectvirtual worldeng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectvirtual identityeng
dc.subjectvirtual environmentseng
dc.subjectFacebookeng
dc.titleDěti, mládež a užívání Facebookucze
dc.title.alternativeChildren, youth and use of Facebookeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30540
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis deals with the attitude of children an teen-agers to a social network called the Facebook. It tries to find out whether children and teen-agers use the Facebook in their free time an whether they realize this risks connected with its using. The thesis is divided into a theoretical part and a parctical part. In the teoretical part there are defined terms like children, teen-agers, a free time, an internet, cyber-bullying, a virtual world and a virtual reality and the Facebook is not missing, of course. There are also described the risks, that the Facebook can bring with its using. The practical part is occupied by research. The results of the research are an interpretation of spending children´s free on Facebook and of the risks, that can be occured by using the Facebook.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam