dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Štěpánková, Jaroslava | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:12:33Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:12:33Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3100 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na ekologickou výchovu prostřednictvím výtvarné činnosti.
Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a popisuje pojmy ekologická výchova, prosociální výchova, výtvarná hra, umění jako hra, motivace, kreativita, reflexe, projekt, klíčové kompetence. Tato část práce tvoří vědeckou základnu pro praktickou část. Praktickou část tvoří projekt představující prohlubování prosociální a ekologické výchovy skrze výtvarnou hru na letním táboře. | cze |
dc.format | 49 s. (73 252 znaků) | |
dc.format | 49 s. (73 252 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Ekologická výchova | cze |
dc.subject | prosociální výchova | cze |
dc.subject | výtvarná hra | cze |
dc.subject | kreativita | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | letní tábor. | cze |
dc.subject | Environmental education | eng |
dc.subject | prosocial education | eng |
dc.subject | art play | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | key competencies | eng |
dc.subject | summer camp. | eng |
dc.title | Prohlubování prosociální a ekologické výchovy skrze výtvarnou hru na letním táboře | cze |
dc.title.alternative | Deepening elements prosocial and enviromental education through art game at summer camp | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 30546 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is focused on environmental education through art activities.
The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines and describes the concepts of environmental education, prosocial education, art play, art as a game, motivation, creativity, reflection, project, key competencies. This part of work formsthe scientific basis for the practical part. The practical part creates the project representing the deepening of prosocial and environmental education through creative game at summer camp. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |