dc.contributor.advisor | Filip, Michal | |
dc.contributor.author | Justýnová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:12:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:12:35Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3101 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá motivací, tvořivostí, fantazií a jejím rozvíjením u dětí v mladším školním věku podle pohádkového světa Vítězslavy Klimtové. První teoretická část se zabývá základními pojmy, jako jsou motivace, tvořivost a fantazie. Uvádí možnosti rozvíjení motivace a tvořivosti u žáků. Jedna z kapitol přibližuje výtvarnou tvorbu, další kapitola charakterizuje mladší školní věk, schopnosti a dovednosti u dětí v tomto období. Závěr teoretické části je věnován Vítězslavě Klimtové, její činnosti a pohádkovému světu, který stvořila.
Praktická část přibližuje výtvarnou činnost dětí na Základní škole Štěkeň, kde aktivita probíhala. Děti vytvářely svá strašidla z přírodnin a papíru. V závěru práce je zhodnocení, zda se podařilo děti motivovat k tvořivé činnosti.
? | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | rozvíjení tvořivosti | cze |
dc.subject | fantazie | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | pohádkový svět | cze |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | developing of creativity | eng |
dc.subject | imagination | eng |
dc.subject | play | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | art education | eng |
dc.subject | elementary school age | eng |
dc.subject | fairy-tale world | eng |
dc.title | MOTIVACE K TVOŘIVOSTI A ROZVOJ FANTAZIE U DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ PODLE POHÁDKOVÉHO SVĚTA VÍTĚZSLAVY KLIMTOVÉ | cze |
dc.title.alternative | Motivation to the creativity and development of the fantasy for pupils at primary schools according to the storybook world by Vítězslava Klimtová | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 30547 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with motivation, creativity, imagination and the development of children´s imagination at a younger age according to the fairy-tale world of Vitezslava Klimtová. The first theoretical part deals with the basic concepts such as motivation, creativity and fantasy. It provides possibilities of developing the motivation and the creativity of the pupils. One chapter focuses on the art work, the next chapter describes the younger school age, abilities and skills of pupils in this period of their childhood. The conclusion of the theoretical part is devoted to Vítězslava Klimtová, her activities and to the fairytale world that she created.
The practical part describes the creative and art activity in The elementary school Štěkeň where this activity took place. The pupils created ghosts from natural materials and paper. In the conclusion there is the evaluation if the goal was reached and the pupils were motivated to this creative activity. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |