Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFilip, Michal
dc.contributor.authorJustýnová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T13:12:35Z
dc.date.available2021-11-19T13:12:35Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3101
dc.description.abstractPráce se zabývá motivací, tvořivostí, fantazií a jejím rozvíjením u dětí v mladším školním věku podle pohádkového světa Vítězslavy Klimtové. První teoretická část se zabývá základními pojmy, jako jsou motivace, tvořivost a fantazie. Uvádí možnosti rozvíjení motivace a tvořivosti u žáků. Jedna z kapitol přibližuje výtvarnou tvorbu, další kapitola charakterizuje mladší školní věk, schopnosti a dovednosti u dětí v tomto období. Závěr teoretické části je věnován Vítězslavě Klimtové, její činnosti a pohádkovému světu, který stvořila. Praktická část přibližuje výtvarnou činnost dětí na Základní škole Štěkeň, kde aktivita probíhala. Děti vytvářely svá strašidla z přírodnin a papíru. V závěru práce je zhodnocení, zda se podařilo děti motivovat k tvořivé činnosti. ?cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectrozvíjení tvořivosticze
dc.subjectfantaziecze
dc.subjecthracze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectpohádkový světcze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectdeveloping of creativityeng
dc.subjectimaginationeng
dc.subjectplayeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectart educationeng
dc.subjectelementary school ageeng
dc.subjectfairy-tale worldeng
dc.titleMOTIVACE K TVOŘIVOSTI A ROZVOJ FANTAZIE U DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ PODLE POHÁDKOVÉHO SVĚTA VÍTĚZSLAVY KLIMTOVÉcze
dc.title.alternativeMotivation to the creativity and development of the fantasy for pupils at primary schools according to the storybook world by Vítězslava Klimtováeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30547
dc.description.abstract-translatedThis work deals with motivation, creativity, imagination and the development of children´s imagination at a younger age according to the fairy-tale world of Vitezslava Klimtová. The first theoretical part deals with the basic concepts such as motivation, creativity and fantasy. It provides possibilities of developing the motivation and the creativity of the pupils. One chapter focuses on the art work, the next chapter describes the younger school age, abilities and skills of pupils in this period of their childhood. The conclusion of the theoretical part is devoted to Vítězslava Klimtová, her activities and to the fairytale world that she created. The practical part describes the creative and art activity in The elementary school Štěkeň where this activity took place. The pupils created ghosts from natural materials and paper. In the conclusion there is the evaluation if the goal was reached and the pupils were motivated to this creative activity.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam