Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorChrastinová, Andrea
dc.date.accessioned2021-11-19T13:13:51Z
dc.date.available2021-11-19T13:13:51Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3132
dc.description.abstractTato práce se týká tématu vodní turistiky z hlediska užívané terminologie, historického vývoje v České republice, vodních toků a vodácké výbavy. Sleduje ve své stěžejní části podobu zařazování vodní turistiky do výuky na základních a středních školách, a to především ve formě kurzů, které jsou optimální formou zařazení pro svoji časovou dotaci a obsahovou náplň. V této práci je kurz jako doplněk výuky vnímán primárně z hlediska pedagogického působení ve volném čase. Práce tak vytváří ucelený přehled poznatků z oblasti vodní turistiky v podobě doplňku školní výuky a představuje vhodný prostor pro působení pedagoga volného času. Dále předkládá anketní šetření v oblasti frekvence zařazování vodní turistiky do výuky na vybraných základních a středních školách v Jihočeském kraji a představuje získané informace o postojích respondentů k danému tématu.cze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectvýchova a vzdělávánícze
dc.subjectmimoškolní výchovacze
dc.subjectškolní výletycze
dc.subjectkurzy vodní turistikycze
dc.subjectvodní turistikacze
dc.subjectkanoistikacze
dc.subjectvodní sportycze
dc.subjectvodáctvícze
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectout-of-school activitieseng
dc.subjectschool field tripseng
dc.subjectwater tourism courseseng
dc.subjectwater tourismeng
dc.subjectcanoeingeng
dc.subjectaquatic sportseng
dc.subjectboatingeng
dc.titleVodní turistika jako doplněk výuky na základních a středních školáchcze
dc.title.alternativeWater tourism as a supplement to primary and secondary school educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30727
dc.description.abstract-translatedThis work concerns the topic of water tourism from the point of view of its terminology, its historical development in the Czech Republic, streams and canoeing equipment. Its major part shows ways of introducing the subject of water tourism in primary and secondary schooling, namely as courses which seem to be the best way thanks to their time allocation and the content. Such a course as a supplement to the education is perceived primarily as means of pedagogical influence over students in their leisure time. That is the way the work creates comprehensive overview of knowledge in the sphere of water tourism as a supplement to school education, and presents suitable space for an educator of leisure time. On top of that the work covers the survey which is focused on how often water tourism is incorporated in curriculum at elementary and secondary schools in South Bohemia. It brings the information on the respondents' attitude to the topic.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam