Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaníček, Jiří
dc.contributor.authorKrejsa, Jan
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:16Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:16Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31347
dc.description.abstractPráce se zabývá výukou programování na základních školách v programu Scratch. Teoretická část obsahuje průzkum, který byl proveden pomocí dotazníku na základních školách a který ukazuje skutečnosti týkající se výuky programování. Dále je Scratch porovnán s programy Baltík a Imagine Logo, které se nejvíce používají na základních školách pro výuku programování. Práce také obsahuje analýzu materiálů dostupných pro výuku Scratch. Výsledky analýzy výukových materiálů jsou graficky zobrazeny v přehledném grafu. Na základě této analýzy je vytvořen postup výuky, který je rozdělen do dvanácti témat. Pro každé téma je vytvořen žákovský list a metodické pokyny pro učitele.cze
dc.format119 s.
dc.format119 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlgoritmizacecze
dc.subjectprogramovánícze
dc.subjectScratchcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectAlgorithmeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectprogrammingeng
dc.subjectScratcheng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjecteducationeng
dc.titleVýuka základů programování v prostředí Scratchcze
dc.title.alternativeEducation of basic programming in Scratch environmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24877
dc.description.abstract-translatedThe work deals with programming education on primary schools in Scratch programme. Investigation was carried out by questionnaire on primary school in theoretic part. The investigation shows the facts relating to teaching programming. Scratch is compared with Baltík and Imagine Logo, which are the most commonly used on primary schools. The work also includes an analysis of teaching materials that are available for teaching Scratch. Results of the analysis of teaching materials are shown in a graph. Procedure of teaching was made on the basis of this analysis. The procedure of teaching is divided into twelve subjects. Pupil sheet and guideline for teacher is created for each subject.eng
dc.date.accepted2014-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam