Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorSokolíková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:28Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:28Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31376
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit, jak se cítí být studenti připraveni na budoucí profesi učitele v rámci pedagogických a oborově-předmětových kompetencí. Dotazníky, které byly použity k šetření vyplňovali studenti Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a učitelé, kteří se již několik let věnují učitelskému povolání. V práci porovnáváme úroveň osvojení pedagogických kompetencí s úrovní osvojení kompetencí oborově-předmětových. Dále porovnáváme osvojení kompetencí u studentů bakalářského oboru se studenty navazujícího magisterského oboru a v poslední řadě, jak se cítí být připraveni muži a jak ženy. U učitelů jsme se zaměřili na úroveň osvojení kompetencí těsně po skončení studia učitelství a následně na úroveň osvojení kompetencí po letech praxe. Učitelé také odpovídali na otázku, co by mohlo studentům pomoci k osvojení učitelských kompetencí.cze
dc.format120 s.
dc.format120 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklíčové kompetence učitelecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvývoj učitelské profesecze
dc.subjectvzdělávání učitelůcze
dc.subjectškolský systém ČRcze
dc.subjectkey competences for teacherseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectdevelopment of the teaching professioneng
dc.subjectteachers´ educationeng
dc.subjecteducational system of the Czech Republiceng
dc.titleNázory studentů na úroveň osvojení kompetencí potřebných pro výkon učitelské profesecze
dc.title.alternativeStudent opinions on the level of mastering the competencies needed for teaching practiceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26884
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to find out how much are students feeling prepared for future teacher´s profession in conditions of teaching and major-subject competencies. Questionnaires, which were used to do the survey, were filled in by students of the Faculty of Education, University of South Bohemia in Ceske Budejovice and then teachers, who are already engaged in this profession for several years. This work compares the level of proficiency of pedagogical and major-subject competencies. Furthermore the acquisition of competencies for the undergraduate students is compared with students completing their master degree in following programme and finally how men and women are feeling to be prepared. By the teachers I focused on the reached level of competence straight after finishing their studies followed by the level of competence after a few years of practical teaching. Teachers were questioned about what might help students with their acquirement of teaching skills.eng
dc.date.accepted2014-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeGarabiková Pártlová, Margareta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam