Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorSchönbeková, Hana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:14:03Z
dc.date.available2021-11-19T13:14:03Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3137
dc.description.abstractPráce se zabývá environmentální výchovou a vzděláváním v České republice. Charakterizuje problematiku terminologie a shrnuje legislativní a kurikulární dokumenty týkající se tohoto tématu. Konkrétně se zaměřuje především na environmentální výchovu a vzdělávání zahrnuté ve školních vzdělávacích programech a vzdělávacích programech školských zařízení. Na příkladech třech základních škol a jejich družin v Českých Budějovicích ukazuje způsoby, jakými lze environmentální výchovu a vzdělávání do vzdělávacích programů zahrnout a splnit tak cíle dané státem.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectenvironmentální vzdělávánícze
dc.subjectekologická výchovacze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectškolní druţinacze
dc.subjectlegislativní a kurikulární dokumenty environmentálního vzdělávánícze
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectenvironmental edificationeng
dc.subjectschool educational programeng
dc.subjectafter-school childcareeng
dc.subjectlegislation and curricular documents of environmental educationeng
dc.titleEnvironmentální výchova a vzdělávání na základních školách, ve školních družinách a jejich vzdělávacích programechcze
dc.title.alternativeEnvironmental education and edification at elementary schools, after-schools childcare and their school educational programseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30756
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with environmental education and edification in the Czech Republic. Characterizes the issue of terminology and summarizes the legislative and curriuclar documents relating to this topic. Specifically, it focuses mainly on the environmental education and edification that are included in the school education programmes. On the examples of three elementary schools and their after-schools childcare show ways to environmental education and edification into education programmes include and thereby comply with the objectives of the State.eng
dc.date.accepted2013-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam