Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorVáňová, Dominika
dc.date.accessioned2021-11-19T13:14:10Z
dc.date.available2021-11-19T13:14:10Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3140
dc.description.abstractPráce se zabývá uplatněním a rozvojem kreativity tanečnice orientálního tance při tvorbě vystoupení pro dnešního diváka. Tato práce má čistě teoretický charakter a je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o kreativitě, historickém vývoji jejího pojetí, osobnostními rysy ovlivňujícími kreativitu jedince a překážkách tvořivosti. V druhé kapitole hovoříme o orientálním tanci, jeho historii, současném využití a pozitivním vlivu na zdraví a psychiku ženy. Další kapitola se týká současného publika, jeho požadavků na živé taneční vystoupení. Dále zmiňuje vnější vlivy, které tyto požadavky formují. V poslední kapitole jsou uvedeny základní stavební kameny, tvořící taneční vystoupení, jako celek. Rovněž zde zmiňuji momenty rozvíjející kreativitu tanečnice při tvorbě a realizaci vystoupení.cze
dc.format48 s. (56 837 znaků)
dc.format48 s. (56 837 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKreativitacze
dc.subjectorientální taneccze
dc.subjectdivákcze
dc.subjectpublikumcze
dc.subjectCreativityeng
dc.subjectoriental danceeng
dc.subjectspectatoreng
dc.subjectaudienceeng
dc.titleRozvoj kreativity při tvorbě vystoupení orientálního tance s ohledem na požadavky současného publikacze
dc.title.alternativeDevelopment of creativity during the formation of the belly dance performance with regard to the requirements of the current audienceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30764
dc.description.abstract-translatedWork deals with the application and development of dancer creativity of oriental dance in the creation of performance for today´s audience. This work is clearly theoretical and it is divided into four chapters. The first chapter deals with creativity, historical development of its concept, personality influencing individual creativity and creativity barriers. In the second chapter we talk about oriental dance, its history, current use and positive impact on women´s health and psyche. The next chapter covers contemporary audiences and its requirements for live dance performance. I mention external influences that shape these requirements. The last chapter describes basic building blocks forming a dance performance as a whole. There are also mentioned moments developing creativity of dancer during creation of the performance and the performance itself.eng
dc.date.accepted2014-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam