Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorNetíková, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:55Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:55Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31422
dc.description.abstractVýzkumným problémem mojí diplomové práce bylo porovnat výhody, nevýhody a rozdíly dnešní doby a období před 20 ? 30 lety v pedagogické profesi. Kladla jsem si otázky - jak se dnešní doba liší od doby před 20 ? 30 lety? Co bylo jiné? Používali uči-telé jiné metody? Jaký vztah měli učitelé k žákům? Jací byli rodiče, měli zájem o studijní výsledky svých dětí? Jaký měli učitelé vztah k rodičům svých žáků? Ovlivňovala v době před 20 ? 30 lety pedagogickou činnost politika? V teoretické části jsem popsala jak politické události doby před 20 ? 30 lety, tak udá-losti týkající se školství té doby. K zodpovězení mých otázek jsem použila metodu dotazníků. Výzkumným vzorkem byly dvě skupiny kantorů. Učitelé, kteří učí dnes a učitelé, kteří učili před 20 ? 30 lety. Musela jsem tedy vymyslet dva druhy dotazníků, a sice dotazníky pro učitele, kteří učili před 20 ? 30 lety a dotazníky pro současné kantory. Interpretaci získaných dat jsem prováděla na základě tabulek a grafů. Výzkumnou část své práce pokládám za velmi přínosnou. Výsledky, které jsem získala metodou dotazníků, shledávám cennými a důležitými. Všechny mé otázky, na které jsem hledala odpovědi, byly zodpovězeny.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPedagogická činnost před 20 ? 30 letycze
dc.subjectpedagogická činnost dnešní dobycze
dc.subjectPedagog/kantor/ učitelcze
dc.subjectdotazník.cze
dc.subjectPedagogical work before 20 ? 30 years agoeng
dc.subjectpedagogical word in these dayseng
dc.subjecta teachereng
dc.subjecta questionnaire.eng
dc.titlePedagogická činnost před 20-30lety.cze
dc.title.alternativePedagogical activity 20-30 years ago.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27129
dc.description.abstract-translatedMy science described and compared differences between pedagogical work and peda-gogical work before 20 ? 30 years ago. I asked myself some questions for example ? what differences are between pedagogical work in these days and pedagogical work before 20 ? 30 years ago? What was different? What about the relationship between teachers and pupils? What about methods, which methods teachers used in their class-room? And what about relationship between teachers and parents of pupils? Were par-ents interested in pupils´ marks? Was the period before 20 ? 30 years ago influenced by policy? In my theoretical part I described both ? the school events and the political events which took places before 20 ? 30 years ago. I made up two types of questionnaires. The first type of a questionnaire is for teach-ers who taught before 20 ? 30 years ago. The second type of a questionnaire is for teachers who teach in these days. I used tables and graphs to interpret my obtained re-sults from the two types of questionnaires. I think that my science and obtained results are beneficial. The results from my ques-tionnaires I find useful and important. All my unanswered questions were answered.eng
dc.date.accepted2014-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam