Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPokorný, Jiří
dc.contributor.authorKropáček, Petr
dc.date.accessioned2021-11-19T13:14:30Z
dc.date.available2021-11-19T13:14:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3148
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářská práce je zjištění využívání dramatické výchovy na základních školách v Jihočeském kraji. Jsou to školy, u kterých je zřizovatelem obec, město, kraj nebo stát. V první kapitole vymezuji důležité základní pojmy, v druhé se zabývám dramatickou výchovou, jejími cíli a metodikou. V třetí kapitole se seznámíme s osobností pedagoga a jeho kompetencemi. Čtvrtou, a v této práci nejdůležitější kapitolou je praktická část, která obsahuje dotazníkové šetření. Cílem dotazníku je zjistit, jak a jestli vůbec se dramatická výchova využívá ve výuce nebo v mimoškolních aktivitách (družina, kroužky) na základních školách v Jihočeském kraji.cze
dc.format67 s. ( 74 265 znaků)
dc.format67 s. ( 74 265 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectcíle dramatické výchovycze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectplně organizované školycze
dc.subjectmalotřídní školycze
dc.subjectdramatic educationeng
dc.subjectgoals of dramatic educationeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectfully organized schooleng
dc.subjectclass for children of different ageeng
dc.titleVYUŽITÍ DRAMATICKÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOČESKÉM KRAJIcze
dc.title.alternativeApplication of Dramatic Education at Primary Schools in the South Bohemian Regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30947
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the application of dramatic classes at primary schools in the South Bohemian region which are mainly established by the government, region, town or municipality. It consists of four chapters. In the first one the basic concepts are defined. The methodology, targets and dramatic education as such are explained and described in the second. The next chapter concerns the teachers and their competencies. The last chapter introduces the most important section of the thesis - the practical part in form of a questionnaire survey. Its goal was to determine whether the drama classes are used at schools in the South Bohemian region for both learning process and other activities organized by the school.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam