dc.contributor.advisor | Pokorný, Jiří | |
dc.contributor.author | Kropáček, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:14:30Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:14:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3148 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem této bakalářská práce je zjištění využívání dramatické výchovy na základních školách v Jihočeském kraji. Jsou to školy, u kterých je zřizovatelem obec, město, kraj nebo stát. V první kapitole vymezuji důležité základní pojmy, v druhé se zabývám dramatickou výchovou, jejími cíli a metodikou. V třetí kapitole se seznámíme s osobností pedagoga a jeho kompetencemi.
Čtvrtou, a v této práci nejdůležitější kapitolou je praktická část, která obsahuje dotazníkové šetření. Cílem dotazníku je zjistit, jak a jestli vůbec se dramatická výchova využívá ve výuce nebo v mimoškolních aktivitách (družina, kroužky) na základních školách v Jihočeském kraji. | cze |
dc.format | 67 s. ( 74 265 znaků) | |
dc.format | 67 s. ( 74 265 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | cíle dramatické výchovy | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | plně organizované školy | cze |
dc.subject | malotřídní školy | cze |
dc.subject | dramatic education | eng |
dc.subject | goals of dramatic education | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | fully organized school | eng |
dc.subject | class for children of different age | eng |
dc.title | VYUŽITÍ DRAMATICKÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOČESKÉM KRAJI | cze |
dc.title.alternative | Application of Dramatic Education at Primary Schools in the South Bohemian Region | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 30947 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the application of dramatic classes at primary schools in the South Bohemian region which are mainly established by the government, region, town or municipality. It consists of four chapters. In the first one the basic concepts are defined. The methodology, targets and dramatic education as such are explained and described in the second. The next chapter concerns the teachers and their competencies.
The last chapter introduces the most important section of the thesis - the practical part in form of a questionnaire survey. Its goal was to determine whether the drama classes are used at schools in the South Bohemian region for both learning process and other activities organized by the school. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ochozka, Karel | |