Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorKurková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T09:01:12Z
dc.date.available2021-12-08T09:01:12Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31550
dc.description.abstractDiplomová práce "Faktory oblíbenosti učitele u pubescentů" má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zmapovat faktory oblíbenosti učitele druhého stupně základní školy u pubescentů metodou dotazníku vlastní konstrukce. Teoretická část je zaměřena na učitele a období dospívání. V první části jsou vymezeny pojmy jako učitel, osobnost učitele, typologie a autorita učitele. Dále jsou blíže popsány pedagogické kompetence. Druhá část je převážně věnována charakteristice pubescenta z pohledu tělesného, emocionálního, kognitivního a sociálního vývoje. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu. Jsou zde stanoveny cíle a předpoklady výzkumu. Dotazníkového šetření se zúčastnili žáci třech základních škol v Českých Budějovicích. Výsledky výzkumu jsou doplněny tabulkami a grafy. V závěru jsou ověřeny předpoklady a shrnuty získané poznatky o oblíbenosti učitele u pubescentů.cze
dc.format88 s. (165 678 znaků)
dc.format88 s. (165 678 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučitelcze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjecttypologie učitelecze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectosobnostní a profesní kompetencecze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectteachereng
dc.subjectteacher's personalityeng
dc.subjecttypology of teachereng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectcompetences of teachereng
dc.subjectpersonal and professional competenceseng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectpubescenceeng
dc.titleFaktory oblíbenosti učitele u pubescentůcze
dc.title.alternativeFactors in the popularity of teachers with pubescentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39603
dc.description.abstract-translatedThis thesis 'Factors in the popularity of teachers with pubescents' has theoretical and empirical character. The aim of the thesis is to examine factors in the popularity of teachers with pubescents in the second grade of elementary schools by the method of questionnaire. Theoretical part is focused on teachers and the period of adolescence. In the first part there are explained terms like teacher, teacher's personality, typology and authority of teachers. Further there are closely explained pedagogical competences. The second part is mostly focused on pubescent characteristics from the perspective of physical, emotional, cognitive and social development. Practical part is based on quantitative research. The aims and assumptions of research are stated in this part. Questionnaire survey is based on answers of students of three elementary schools in České Budějovice. Results of research are accompanied by tables and graphs. Assumptions are verified in conclusion as well as summarized findings of teachers' popularity with pubescents.eng
dc.date.accepted2014-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam