Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorTeplá, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-19T13:15:08Z
dc.date.available2021-11-19T13:15:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3163
dc.description.abstractTato práce představuje možnosti uplatnění animačního přístupu v rámci programu primární prevence aplikovaných na základních školách. Po vymezení obsahu, cílů a zaměření primární prevence postupně seznamuje se specifickými programy primární prevence, s jejich charakteristikou a základními metodami, z nichž stěžejními jsou sociometrie, reflexe a práce se skupinou. Dále se práce věnuje roli lektora, jeho osobnosti a srovnává jeho možné působení v animačním procesu. Následné zamyšlení nad různými animačními procesy a jejich přístupy s cíli a možném vedení primární prevence, je stěžejní částí této práce. Dalším tématem je samotná efektivita primárních programů a faktory, které jejich průběh mohou ovlivnit. v závěru je naznačena důležitost propojení animačního přístupu v tomto pedagogickém procesu.cze
dc.format44 s. (67 903 znaků)
dc.format44 s. (67 903 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPedagogika volného časucze
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectcílové skupinycze
dc.subjectlektorcze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectanimátorcze
dc.subjectreflexecze
dc.subjectsociometriecze
dc.subjectvýchova.cze
dc.subjectLeisure educationeng
dc.subjectprimary preventioneng
dc.subjecttarget groupseng
dc.subjectlecturereng
dc.subjectanimationeng
dc.subjectanimatoreng
dc.subjectreflexioneng
dc.subjectsociometricseng
dc.subjecteducation.eng
dc.titleAnimace jako součást primární prevence při základních školáchcze
dc.title.alternativeAnimation as a part of primary prevention in elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31514
dc.description.abstract-translatedThis thesis presents the possibilities of usage of the animation approach in the context of primary prevention program appleid in primary shools. After defining the content, goals and focus of the primary prevention, this thesis acquaints with specific programs of primary prevention, with their characteristics and the fundamental methods, from which the key ones are sociometrics, reflection and working with the group. Furthermore the thesis is focused on the position of a teacher, his personality and compares his possible effect in the whole animation process. The thoughts on different animation processes, their approaches with the goals and the possible guidance of the primary prevention, are the fundamental part of this thesis. The other subject is the effectiveness of the primary programs and their factors, which can infulence the process. The conclusion of this thesis indicates the importance of the connection of the animation approach in this pedagogical process.eng
dc.date.accepted2014-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam