dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Teplá, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:15:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:15:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3163 | |
dc.description.abstract | Tato práce představuje možnosti uplatnění animačního přístupu v rámci programu primární prevence aplikovaných na základních školách.
Po vymezení obsahu, cílů a zaměření primární prevence postupně seznamuje se specifickými programy primární prevence, s jejich charakteristikou a základními metodami, z nichž stěžejními jsou sociometrie, reflexe a práce se skupinou. Dále se práce věnuje roli lektora, jeho osobnosti a srovnává jeho možné působení v animačním procesu. Následné zamyšlení nad různými animačními procesy a jejich přístupy s cíli a možném vedení primární prevence, je stěžejní částí této práce. Dalším tématem je samotná efektivita primárních programů a faktory, které jejich průběh mohou ovlivnit. v závěru je naznačena důležitost propojení animačního přístupu v tomto pedagogickém procesu. | cze |
dc.format | 44 s. (67 903 znaků) | |
dc.format | 44 s. (67 903 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pedagogika volného času | cze |
dc.subject | primární prevence | cze |
dc.subject | cílové skupiny | cze |
dc.subject | lektor | cze |
dc.subject | animace | cze |
dc.subject | animátor | cze |
dc.subject | reflexe | cze |
dc.subject | sociometrie | cze |
dc.subject | výchova. | cze |
dc.subject | Leisure education | eng |
dc.subject | primary prevention | eng |
dc.subject | target groups | eng |
dc.subject | lecturer | eng |
dc.subject | animation | eng |
dc.subject | animator | eng |
dc.subject | reflexion | eng |
dc.subject | sociometrics | eng |
dc.subject | education. | eng |
dc.title | Animace jako součást primární prevence při základních školách | cze |
dc.title.alternative | Animation as a part of primary prevention in elementary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31514 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis presents the possibilities of usage of the animation approach in the context of primary prevention program appleid in primary shools.
After defining the content, goals and focus of the primary prevention, this thesis acquaints with specific programs of primary prevention, with their characteristics and the fundamental methods, from which the key ones are sociometrics, reflection and working with the group. Furthermore the thesis is focused on the position of a teacher, his personality and compares his possible effect in the whole animation process. The thoughts on different animation processes, their approaches with the goals and the possible guidance of the primary prevention, are the fundamental part of this thesis. The other subject is the effectiveness of the primary programs and their factors, which can infulence the process. The conclusion of this thesis indicates the importance of the connection of the animation approach in this pedagogical process. | eng |
dc.date.accepted | 2014-09-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |