dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Mašková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:15:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:15:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3165 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá kognitivně - psychologickými přístupy k řešení problémů a návrhem metodiky využití těchto přístupů k řešení problémů u předškolních dětí. Teoretická část seznamuje s kognitivně - psychologickými přístupy k řešení problémů, především však s přístupem k řešení problémů pomocí hledání analogií. Dále představuje teorie kognitivního vývoje předškolních dětí s příklonem k jedné z nich, využití poznatků v Rámcovém vzdělávacím programu předškolního vzdělávání a rozvojem kompetence k řešení problému u předškolních dětí. Praktická část navrhuje metodiku rozvoje kompetence k řešení problému pomocí hledání analogií u dětí předškolního věku. | cze |
dc.format | 51 s. | |
dc.format | 51 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kognitivní psychologie | cze |
dc.subject | řešení problémů | cze |
dc.subject | kognitivní vývoj | cze |
dc.subject | předškolní děti | cze |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | cognitive psychology | eng |
dc.subject | solving of problems | eng |
dc.subject | cognitive development | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.subject | methodology | eng |
dc.title | Kognitivně - psychologické přístupy k řešení problémů a jejich pedagogické vedení | cze |
dc.title.alternative | Cognitive - Psychological approaches to solving problems and their teaching apprehension | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31516 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the cognitive - psychological approaches to problem solving and proposal of methodologies of use these approaches to solve problems in preschool children. The theoretical part introduces with cognitive - psychological approaches to solving problems, in particular with the approach to solving search problems using the same analogies. Further the work presents the theory of cognitive development of preschool children with a tendency toward one of them, the use of knowledge in Framework Education Programme early childhood education and with development of competencies to problem solving in preschool children. The practical part of the proposes a methodology of the development of competencies to solve the problem by searching analogies among preschool children. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |