Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorMašková, Šárka
dc.date.accessioned2021-11-19T13:15:13Z
dc.date.available2021-11-19T13:15:13Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3165
dc.description.abstractPráce se zabývá kognitivně - psychologickými přístupy k řešení problémů a návrhem metodiky využití těchto přístupů k řešení problémů u předškolních dětí. Teoretická část seznamuje s kognitivně - psychologickými přístupy k řešení problémů, především však s přístupem k řešení problémů pomocí hledání analogií. Dále představuje teorie kognitivního vývoje předškolních dětí s příklonem k jedné z nich, využití poznatků v Rámcovém vzdělávacím programu předškolního vzdělávání a rozvojem kompetence k řešení problému u předškolních dětí. Praktická část navrhuje metodiku rozvoje kompetence k řešení problému pomocí hledání analogií u dětí předškolního věku.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkognitivní psychologiecze
dc.subjectřešení problémůcze
dc.subjectkognitivní vývojcze
dc.subjectpředškolní děticze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectcognitive psychologyeng
dc.subjectsolving of problemseng
dc.subjectcognitive developmenteng
dc.subjectpreschool childreneng
dc.subjectmethodologyeng
dc.titleKognitivně - psychologické přístupy k řešení problémů a jejich pedagogické vedenícze
dc.title.alternativeCognitive - Psychological approaches to solving problems and their teaching apprehensioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31516
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the cognitive - psychological approaches to problem solving and proposal of methodologies of use these approaches to solve problems in preschool children. The theoretical part introduces with cognitive - psychological approaches to solving problems, in particular with the approach to solving search problems using the same analogies. Further the work presents the theory of cognitive development of preschool children with a tendency toward one of them, the use of knowledge in Framework Education Programme early childhood education and with development of competencies to problem solving in preschool children. The practical part of the proposes a methodology of the development of competencies to solve the problem by searching analogies among preschool children.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam