Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorVaňková, Martina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:15:15Z
dc.date.available2021-11-19T13:15:15Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3166
dc.description.abstractPráce se zabývá srovnáním praxe filozofie pro děti v ZŠ a MŠ Dubné a praxe filozofie pro děti v dětském domově Boršov nad Vltavou. Teoretická část seznamuje s teoriemi kognitivního vývoje a příklonem k jedné z nich obhajuje schopnost dětí filozofovat. Dále také stručně představuje program Filozofie pro děti a jeho vznik. Také popisuje zmíněné typy zařízení a jejich úlohou ve volném čase dětí. Praktická část obsahuje srovnání obou praxí na úrovni plánování, přípravy a výsledkové.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfilozofie pro děticze
dc.subjectpraxecze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectdětský domovcze
dc.subjectvývojové fáze myšlení u dětícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectphilosophy for childreneng
dc.subjectpracticeeng
dc.subjectschool clubeng
dc.subjectchildren?s homeeng
dc.subjectstages of children?s mental developmenteng
dc.subjectleisure timeeng
dc.titlePRAXE FILOZOFIE PRO DĚTI V ZŠ A MŠ DUBNÉ VE SROVNÁNÍ S PRAXÍ FILOZOFIE PRO DĚTI V DĚTSKÉM DOMOVĚ BORŠOV NAD VLTAVOUcze
dc.title.alternativeThe comparison of practice of philosophy for children in primary school and kindergarten in Dubné with practice of philosophy in children?s home in Boršov nad Vltavou.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31517
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the comparison of practice of philosophy for children in primary school and kindergarten in Dubné with practice of philosophy in children?s home in Boršov nad Vltavou. Theoretical part of thesis introduces the theories of cognitive development and prefers one of them. The thesis defends an ability of children to philosophize. The thesis also briefly introduces Program of philosophy for children and information on its creation. The thesis describes above mentioned types of institutions and their role in leisure time of children. Practical part of thesis contains the comparison of both practices on the base of planning, preparation and comparison of final results.eng
dc.date.accepted2013-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam