dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Vaňková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:15:15Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:15:15Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3166 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá srovnáním praxe filozofie pro děti v ZŠ a MŠ Dubné a praxe filozofie pro děti v dětském domově Boršov nad Vltavou. Teoretická část seznamuje s teoriemi kognitivního vývoje a příklonem k jedné z nich obhajuje schopnost dětí filozofovat. Dále také stručně představuje program Filozofie pro děti a jeho vznik. Také popisuje zmíněné typy zařízení a jejich úlohou ve volném čase dětí. Praktická část obsahuje srovnání obou praxí na úrovni plánování, přípravy a výsledkové. | cze |
dc.format | 67 | |
dc.format | 67 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | filozofie pro děti | cze |
dc.subject | praxe | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | dětský domov | cze |
dc.subject | vývojové fáze myšlení u dětí | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | philosophy for children | eng |
dc.subject | practice | eng |
dc.subject | school club | eng |
dc.subject | children?s home | eng |
dc.subject | stages of children?s mental development | eng |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.title | PRAXE FILOZOFIE PRO DĚTI V ZŠ A MŠ DUBNÉ VE SROVNÁNÍ S PRAXÍ FILOZOFIE PRO DĚTI V DĚTSKÉM DOMOVĚ BORŠOV NAD VLTAVOU | cze |
dc.title.alternative | The comparison of practice of philosophy for children in primary school and kindergarten in Dubné with practice of philosophy in children?s home in Boršov nad Vltavou. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31517 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the comparison of practice of philosophy for children in primary school and kindergarten in Dubné with practice of philosophy in children?s home in Boršov nad Vltavou. Theoretical part of thesis introduces the theories of cognitive development and prefers one of them. The thesis defends an ability of children to philosophize. The thesis also briefly introduces Program of philosophy for children and information on its creation. The thesis describes above mentioned types of institutions and their role in leisure time of children. Practical part of thesis contains the comparison of both practices on the base of planning, preparation and comparison of final results. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-29 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |