Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorToušek, Zdeněk
dc.contributor.authorSrb, Luboš
dc.date.accessioned2021-11-19T13:15:18Z
dc.date.available2021-11-19T13:15:18Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3167
dc.description.abstractPráce se zabývá školními vzdělávacími programy, které jsou v této době aktuálním tématem, nejen na všech stupních formálního vzdělávání, ale také mimo tuto sféru. Tam, kde chybí rámcový vzdělávací programy. První kapitola pojednává o školské reformě, kurikulárních dokumentech, pilířích, formách a obecné analýze školních vzdělávacích programů. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku a srovnání dvou školních vzdělávacích programů ve vybraných střediskách volného času. Ta jsou zde zastoupena Domem dětí a mládeže Jindřichův Hradec a Domem dětí a mládeže Strakonice. Je zde přiblížen sociodemografický vývoj, stručná charakteristika obou středisek volného času, podmínky vzniku školních vzdělávacích programů a jejich obsahová analýza.cze
dc.format32 s.
dc.format32 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectstřediska volného časucze
dc.subjectdům dětí a mládežecze
dc.subjectškolní reformacze
dc.subjectschool educational programmeeng
dc.subjectleisure-time centreseng
dc.subjectschool reformeng
dc.subjectchildren's and youth centreeng
dc.titleŠkolní vzdělávací programy ve vybraných střediscích volného času v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeEducational Program for Leisure Centreseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31524
dc.description.abstract-translatedThe work focuses on school educational programmes which are a topical issue not only within all levels of the formal education, but also out of their scope where the school framework programmes are not applied. The first chapter deals with the school curriculum reform, curriculum documents, pillars, forms and the general analysis of school educational programmes. The second chapter contains characteristics and a comparison of two school educational programmes applied in two leisure-time centres - The Children's and Youth Centres in Jindřichův Hradec and in Strakonice. It also outlines the socio-demographic development, brief characteristics of both leisure-time centres, conditions for creation of school educational programmes, and their content analysis.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam