Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKuchař, Pavel
dc.contributor.authorBendová, Renáta
dc.date.accessioned2021-11-19T13:15:51Z
dc.date.available2021-11-19T13:15:51Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3180
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou integrace Romů do výchovně vzdělávacích procesů v rámci prevence sociálně patologických jevů. Poukazuje na problematiku, která souvisí s vyčleňováním minoritní romské komunity. Teoretická část se zabývá původem a historii Romů a jejich migrací v Evropě a na území České republiky. Charakterizuje identitu Romů a rozvoj pozitivní identity, která je důležitým faktorem pro integraci. Práce poukazuje na vhodně zvolené aktivity ve volném čase. Praktická část představuje projekt městské části Prahy 14, který se zabývá volnočasovými aktivitami pro neorganizované děti a mládež romského původu v rámci prevence sociálně patologických jevů.cze
dc.format50 s. ( 68 577 znaků )
dc.format50 s. ( 68 577 znaků )
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: integracecze
dc.subjectasimilacecze
dc.subjectsociální vyloučenícze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectgetthocze
dc.subjectvýchova a vzdělávánícze
dc.subjectsalesiánské střediskocze
dc.subjectsalesiánská výchovacze
dc.subjectromské etnikumcze
dc.subjectetnicitacze
dc.subjectidentitacze
dc.subjectprevence sociálně patologických jevůcze
dc.subjectKey words ? integrationeng
dc.subjectasimilationeng
dc.subjectsocial exclusioneng
dc.subjectleisure-time activitieseng
dc.subjectghetoeng
dc.subjecteducation (formal and informal education)eng
dc.subjectSalesian centereng
dc.subjectSalesian educationeng
dc.subjectRoma ethnic groupeng
dc.subjectethnicityeng
dc.subjectidentityeng
dc.subjectprevention of socio-pathological phenomenaeng
dc.titleINTEGRACE ROMŮ V RÁMCI VOLNÉHO ČASU JAKO PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮcze
dc.title.alternativeIntegration of the Roma Population in Leisure Time as Prevention of Socio-Pathological Phenomenaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32594
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with issues of integrating the Roma population into educational processes as part of prevention of socio-pathological phenomena and highlights problems with the exclusion of the minority population. The theoretical part discusses Roma's origin, history and migration both in Europe and the Czech Republic. Additionally, it defines their identity and the development of positive identity, which is an important component in their integration. The thesis further scrutinizes suitable leisure-time activities. The practical part analyzes the project prepared by Prague 14 addressing free-time activities of unorganized Roma children as prevention of socio-pathological phenomena.eng
dc.date.accepted2013-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam