Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorJozová, Vladislava
dc.date.accessioned2021-11-19T13:16:17Z
dc.date.available2021-11-19T13:16:17Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3190
dc.description.abstractPráce se zabývá rozvojem tvořivého myšlení při výchově dětí mladšího školního věku v prostředí školní družiny. Teoreticky se zaměřuje na základní vymezení humanismu a výchovu k hodnotám, přibližuje hodnoty bytí, dávání a vlastnění. Dále vymezuje tvořivost a faktory, které mají významný podíl na rozvoji tvořivosti a tvořivého myšlení. Charakterizuje prostředí školní družiny, její náplň, časovou organizaci a psychický vývoj dítěte mladšího školního věku. Rozvíjení vlastního lidství dětí ve školní družině podporuje výchova především kreativním promýšlením mezilidských vztahů, komunikací a klidnou atmosférou. Inspiraci k rozvíjení vlastní lidskosti dětí přinášejí metody aktivizující myšlení. Práce se zaměřuje na metodu Brainstormingu, techniku laterálního myšlení Šesti myslících klobouků a Filosofii pro děti.cze
dc.format44 s. (62329 znaků bez mezer)
dc.format44 s. (62329 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTvořivostcze
dc.subjectrozvoj tvořivého myšlenícze
dc.subjecthumanismuscze
dc.subjecthodnotycze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectFilosofie pro děticze
dc.subjectŠest myslících klobouků de Bonacze
dc.subjectBrainstorming.cze
dc.subjectCreativityeng
dc.subjectcreative thinking developmenteng
dc.subjecthumanismeng
dc.subjectvalueseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectafter school clubeng
dc.subjectelementary school ageeng
dc.subjectPhilosophy for Childreneng
dc.subjectSix Thinking Huts by E. de Bonoeng
dc.subjectBrainstorming.eng
dc.titleRozvoj tvořivého myšlení ve službě výchovy k humanistickým hodnotám (Příspěvek k výchově dětí mladšího školního věku v prostředí školní družiny)cze
dc.title.alternativeThe development of creativity in the service of education for humanistic values (A contribution to the education of children at school age in an after-school clubs)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34889
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on development of creative thinking in elementary school age education in after school clubs. At the beginning, the author deals with the basic principles of humanism and with the education to its values, i. e. the values of being, giving and having. Then she defines the creativity and the factors that contribute to its development and to the development of creative thinking. She characterizes the after school clubs, their objective and function, time organization, and also the psychological development of a child in elementary school age. The education in after school clubs can develop one´s humanity especially by stressing the creative reflection on interpersonal relations and communication in a serene environment. Inspiration for such a development can be found in various methods. The author concentrates on method of Brainstorming, on the method of lateral thinking called Six Thinking Huts, and on the Philosophy for Children.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam