Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorKordová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:16:48Z
dc.date.available2021-11-19T13:16:48Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3201
dc.description.abstractPráce se zabývá historií dvouplátkových dechových nástrojů od pravěku po současnost a stručným představením výroby hoboje. Uvádí významná jména hobojové skladby a interpretace. Dále představuje dnešní podobou hoboje, fagotu a jejich příbuzných nástrojů. V poslední ze tří částí se práce věnuje metodice hry na hoboj. V metodice jsou uvedeny předpoklady pro hru na hoboj, popisuje se zde správné držení nástroje, technika dýchání a nátisku. Metodická část také rozvádí práci se strojkem, tvoření tónu a poskytuje návod pro správné domácí cvičení. Stručně popisuje i práci pedagoga při výuce.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdvouplátkové dechové nástrojecze
dc.subjecthobojcze
dc.subjectfagotcze
dc.subjecthistoriecze
dc.subjecthobojový strojekcze
dc.subjectmetodika hry na hobojcze
dc.subjectsprávné dýchánícze
dc.subjecttvoření tónucze
dc.subjectdouble-reed brasseng
dc.subjectoboeeng
dc.subjectbassooneng
dc.subjecthistoryeng
dc.subjectappliance of the oboeeng
dc.subjectmethodology of teaching to play the oboeeng
dc.subjecttechnique of breathingeng
dc.subjectcreation of toneseng
dc.titleDvouplátkové dechové nástroje, jejich historie a metodika hry na hobojcze
dc.title.alternativeThe double-reed brass,the history, and the methodology of playing the oboeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35053
dc.description.abstract-translatedThis thesis is interested in the history of the double-reed brass from the primeval ages until nowadays. It also briefly presents the process of production of the musical instrument called oboe. The significant names of composers and interpreters for oboe are mentioned as well. The thesis also deals with the current form of oboe, bassoon and other similar musical instruments. In the last of three parts of this thesis the methodology of teaching to play the oboe is mentioned. This part describes qualification for playing the oboe, the right posture, and the technique of breathing and embouchure. The methodology is also focused on the function of appliance in the oboe and the creation of tones. The thesis provides guidelines for right home exercises and it briefly describes the process of teacher?s work in lessons.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKočerová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam