Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDudová, Anna
dc.contributor.authorReitmaierová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:17:07Z
dc.date.available2021-11-19T13:17:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3208
dc.description.abstractPráce se soustředí na koncepci výchovy mimo vyučování v socialistickém Československu. Osvětluje dobové pojmy mimotřídní a mimoškolní výchova a podává přehled jednotlivých koncepcí výchovy mimo vyučování do 70. let 20.století. Hlavní důraz je položen na koncepci výchovy mimo vyučování ze 70. let, která stanovila podmínky dalšího rozvoje výchovně vzdělávací soustavy. Cílem je ukázat pozitivní i negativní stránky koncepce výchovy mimo vyučování v socialistickém Československu a poukázat na možnosti jejího dalšího rozvoje, které ovlivnily volný čas dětí a jejich další vývoj. V práci jsou vzájemně porovnány jednotlivé koncepce výchovy mimo vyučování včetně upozornění na nedostatky zvláště starší koncepce. Hlavní pozornost je věnována kritickému zhodnocení novější koncepce výchovy mimo vyučování ze 70. let, zde prezentované především prostřednictvím náhledu V. Bláhy.cze
dc.format46 s. (67 303 znaků).
dc.format46 s. (67 303 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova mimo vyučovánícze
dc.subjectČeskoslovenskocze
dc.subjectmimotřídní výchovacze
dc.subjectmimoškolní výchovacze
dc.subjectzájmová činnost dětícze
dc.subjectVáclav Bláhacze
dc.subjecteducation after tuitioneng
dc.subjectCzechoslovakiaeng
dc.subjectafter-class educationeng
dc.subjectafter-school educationeng
dc.subjectchildren's extracurricular activitieseng
dc.subjectVáclav Bláhaeng
dc.titleKoncepce výchovy mimo vyučování v socialistickém Československucze
dc.title.alternativeThe concept of after-school education in socialist Czechoslovakiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35074
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the concept of after-school education in socialist Czechoslovakia. It explains the period expressions such as after-class and after school education and gives an abstract of particular conceptions of after-school education up to the 70's of the 20th century. The main emphasis is laid on the concept of after-school education from the 70's that determined the conditions of futher development of the educational system. The main aim is to establish both the positive and negative sides of the concept of after-school education in socialist Czechoslovakia and refer to the other possibilities of its futher development that had the influence on children's extracurricular activities and ther progress. The particular conceptions of after-school education are compared and the deficiencies of the older concept are mentioned. The main attention is paid to the critical evaluation of the newer concept of after-school education from the 70's., presented mainly by the view of V. Bláha.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam