Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorČiperová, Věra
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:20Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:20Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32141
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku ideálního učitele a toho, jak jsou učitelé vnímáni svými žáky, jaké jsou rozdíly ve vnímání žáků v kontrastu s teoretickými předpoklady a případně také rozdíly z pohledů chlapců a dívek. Cílem diplomové práce je zjistit, jak si žáci základních škol představují ideálního učitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část výzkumnou. Teoretická část se nejprve věnuje tomu, jaké jsou předpoklady pro práci pedagoga a následně sleduje jeho kompetence, které jsou pro jeho práci nezbytné a které by měly být základem toho, aby bylo možné hovořit o učiteli jako o ideálním. Teoretická východiska jsou určena pro následné srovnání se zjištěními uvedenými v praktické části. Výzkumná část prezentuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno ve dvou vybraných základních školách, konkrétně na jejich druhém stupni. Dotazníkové šetření určuje názory žáků na ideálního učitele a na vlastnosti, které by takový ideální učitel měl zastupovat.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectideální učitelcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectdruhý stupeňcze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectpředpoklady pro práci učitelecze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectideal teachereng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectupper leveleng
dc.subjectteacher's competenceseng
dc.subjectrequirements for the teachingeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleIdeální učitel v pohledu žáků 2. stupně základních školcze
dc.title.alternativeThe ideal teacher in the accordance with the pupils of the elementary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22146
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focusing on the topic of the ideal teacher and its viewing by students. The thesis is tracking the differences between pupils' perception and the theory basis; there are also described differences between girls and boys and their perception. The goal of the thesis is finding out how students imagine the ideal teacher. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the requirements for the teacher's job and then there are competences of teachers that are necessary for this job and are the important for reaching the state of the ideal teacher. The theoretical basis is fundamental for the following comparison with outputs of the practical part of the thesis. The practical part of the thesis presents the data that were gained by the questionnaire that was distributed in two primary schools on their upper level. The questionnaire shows preferences of pupils about the issue of the ideal teacher and his or her characteristics.eng
dc.date.accepted2015-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeGarabiková Pártlová, Margareta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam