Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKusová, Jana
dc.contributor.authorJánská, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:28Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:28Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32165
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na zprostředkování gramatiky ve výuce německého jazyka na základních školách, přičemž hlavní pozornost je věnována skloňování podstatných jmen. Pro porovnávání jsem si vybrala dvě zcela odlišně koncipované učebnice. Jelikož se stále na poměrně mnoha základních školách vyučuje podle učebnice "Heute haben wir Deutsch", rozhodla jsem se tuto učebnici konfrontovat s její modernější nástupkyní "Deutsch mit Max"a zjistit, zda se pojetí moderních učebnic liší od těch starších pouze graficky, tzn. ilustracemi a tématy, které odpovídají věku žáků, nebo i s ohledem na gramatiku (jiný výběr, progrese a množství probraných gramatických struktur), a tedy jsou tyto učebnice vhodnější pro současnou výuku německého jazyka. Následně jsou výsledky této práce porovnány s názory žáků, kteří se podle těchto učebnic učí.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgramatikacze
dc.subjectpodstatné jménocze
dc.subjectanalýza učebniccze
dc.subjectempirický výzkumcze
dc.subjectgrammareng
dc.subjectnouneng
dc.subjectanalysis of textbookseng
dc.subjectempirical researcheng
dc.titleVermittlung der Grammatik im DaF-Unterricht an der Grundschule. Am Beispiel substantivischer Flexioncze
dc.title.alternativePedagogical Technique in the Grammar of Noun Declension in German as a Foreign Languageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31182
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on a mediation of grammar in teaching of the German language in primary schools. The main attention is paid to the declension of nouns. I chose for the comparison two completely different outlined textbooks. In view of the fact, that still quite a large number of primary schools teaches according to the textbook "Heute haben wir Deutsch", I decided to confront this textbook with its more modern successor "Deutsch mit Max" and determine whether the conception of modern textbooks differ from those older ones only graphic, i. e. with illustration, and themes that correspond to the age of pupils, or with regard to grammar (the other choice, progression and quantity of grammar structures), and thus are these textbooks more suitable for the current teaching of the German language. Subsequently are the results of this work compared with the views of pupils who are taught according to these textbooks.eng
dc.date.accepted2015-02-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam