Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorFormanová, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:16Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:16Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32251
dc.description.abstractUčitel 1. stupně základní školy se stává velmi důležitou osobností v průběhu školní docházky každého žáka. Proto musí, na rozdíl od oborových učitelů, projít daleko větším množstvím předmětů z různých odvětví, protože se přepokládá jeho všestranný rozhled a profesionalita. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje přípravě učitele na jeho profesi, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí. Dále obsahuje kapitoly týkající se osobnosti učitele a klíčových kompetencí. Praktická část prezentuje výsledky smíšeného výzkumu realizovaného u studentů prvního a pátého ročníku. Pro výzkumné šetření byla použita metoda rozhovoru a dotazníku. Cílem diplomové práce a výzkumného šetření je jednak nastínit představy a očekávání studentů 1. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, ale také to, jak na obor nahlíží studenti ročníku posledního, tedy pátého. Současně s tímto cílem se nabízí ještě srovnání těchto výsledků s výsledky diplomové práce Hany Reifové, která se zabývá podobnou otázkou z pohledu učitele začínajícího.cze
dc.format104 stran + přílohy
dc.format104 stran + přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: klíčové kompetencecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectpříprava učitelůcze
dc.subjectKey words: key competencieseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectteacher preparationeng
dc.titleVysokoškolské studium oboru Učitelství 1. stupně ZŠ z pohledu studenta prezenčního studiacze
dc.title.alternativeUniversity studies of primary school teaching from a full-time student´s point of view.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36086
dc.description.abstract-translatedThe teacher of the primary education at elementary school is becoming an important authority in the process of school attendance of every student. This is the reason for a preparation and knowledge in a variety of different subjects from various fields, more than in the case of the specialized teacher, because the general outlook and professionalism is expected. This diploma thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the problematic of preparation of the teacher for the profession in Czech Republic and abroad. Further it contains chapters touching the personality of the teacher and the key teacher's competences. The practical part presents the results of mixed research realized on students of the first and fifth years. For the purposes of the research survey the method of interview and questionnaire were used. The aim of this diploma thesis and the research survey is to outline the view and the expectations of the first and fifth year students of the primary education at the pedagogical faculty. Together with this aim the comparison of the results of the Hana Reifova's diploma thesis dealing with a similar question from the point of view of the beginner teacher is noticeable.eng
dc.date.accepted2015-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam