Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorEhrlichová, Magdalena
dc.contributor.authorKolářová, Jindřiška
dc.date.accessioned2021-11-19T13:18:08Z
dc.date.available2021-11-19T13:18:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3229
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá otázkou, jakým způsobem může supervize podporovat profesní růst vychovatelů školní družiny. V první části je specifikována školní družina, jako prostředí, kde probíhá pedagogická činnost vychovatele školní družiny. Dále je popsána osoba vychovatele školní družiny, jeho schopnosti, dovednosti a činnosti, které ve své praxi vykonává. Další část práce je věnována supervizi, jejím cílům, druhům a funkcím. V závěrečné části dochází k aplikaci jednotlivých funkcí supervize na pedagogickou činnost vychovatele školní družiny a k hledání možných přínosů pro profesní růst vychovatele školní družiny.cze
dc.format49
dc.format49
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolská zařízenícze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectvychovatel školní družinycze
dc.subjectprofesní růstcze
dc.subjectsupervizecze
dc.subjectfunkce supervizecze
dc.subjectschool institutionseng
dc.subjectafter-school centreeng
dc.subjecteducator of after-school centreeng
dc.subjectprofessional growtheng
dc.subjectsupervisioneng
dc.subjectsupervision's functionseng
dc.titleMožnosti využití supervize v profesi vychovatele školní družinycze
dc.title.alternativePossibilities of the supervision's use for the profession of the after school center's educatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35159
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work deals with the question of supervisions support the professional growth of after-school centres educators. The first place of work is specified after-school centre as environment, where the pedagogic activity of after-school centres educator is being done. Also it describes the person of the educator his abilities, skills and activities in his practice exercises. Another part of work is dedicated in supervision, its objectives, modes and functions. The final part is the application of individual supervision functions of educator's education and search for possible benefits to the professional growth of after-school centre's educator.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam