Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorŠtěpánková, Dana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:41:20Z
dc.date.available2021-12-08T09:41:20Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32318
dc.description.abstractDiplomová práce "Stres a hodnocení" má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je porovnat výskyt stresu u žáků na druhém stupni základních škol při různých formách hodnocení. V části teoretické je rozebrán pojem stres, jeho druhy a související termíny. Zabývá se projevy stresu, příčinami vzniku a možnostmi zvládání stresu. Oddíl teoretické části je také věnován vývojovému období pubescenta. Další část se zaobírá teoretickým objasněním obsahu školního hodnocení a jeho formami (známkování a slovní hodnocení). Opomenuty též nejsou jednotlivé funkce hodnocení. Praktická část je realizována pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili žáci dvou základních škol. Je stanoven cíl a jednotlivé předpoklady výzkumu. Výsledky výzkumu jsou doplněny zhodnocením předem stanovených předpokladů, přehlednými tabulkami a grafickým přehledem. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky o míře stresu vzhledem ke zvolené formě hodnocení.cze
dc.format115 s. (177 456 znaků)
dc.format115 s. (177 456 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrescze
dc.subjecttypy stresucze
dc.subjectstresové faktorycze
dc.subjectmožnosti zvládání stresucze
dc.subjectpubescentcze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectstresseng
dc.subjecttypes of stresseng
dc.subjectstress factorseng
dc.subjectcoping with stresseng
dc.subjectpubescenteng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectclassificationeng
dc.subjectverbal evaluationeng
dc.titleStres a hodnocenícze
dc.title.alternativeStress and school assessmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40133
dc.description.abstract-translatedThe thesis "Stress and school evaluation" has theoretical and empirical character. The aim of the thesis is to compare the occurrence of stress for students in upper primary schools when different forms of evaluation are used. In the theoretical section, the concept of "stress", different types of stress, and definitions of the terms are given. The manifestations and causes of stress, as well as coping mechanisms, are also described and elaborated. One part of this section deals with the developmental stages of adolescents, and a second part is dedicated to the explanation of different school evaluation forms (assessment and verbal evaluation). The particular functions of evaluations are not neglected. Survey results from questionnaires completed by students from two different schools were used in the empirical section of the thesis. The primary hypotheses and assumptions were defined and elaboration of the results was presented, including well-arranged tables and graphs. In the summary of this research, the stress levels and their relations to different types of evaluation methods are reported.eng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam