Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorKopřivová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-19T13:18:44Z
dc.date.available2021-11-19T13:18:44Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3241
dc.description.abstractPráce se zabývá lidovými pohádkami a Filosofií pro děti a jejich vlivy na děti předškolního věku. V teoretické části popisuje základní znaky pohádky a filosofického příběhu a vzájemně je porovnává. Text zdůrazňuje zásadní význam pohádek v dětském světě a i to, jak mohou nenásilným způsobem kladně ovlivnit hodnotovou orientaci dětí a celý jejich následující život. U filosofického příběhu práce popisuje podpůrný vliv Filosofie pro děti na rozvoj myšlení. Dále se tato práce věnuje charakteristickým znakům vývoje dítěte v předškolním věku. Praktická část odpovídá na otázku, zda by bylo možné použít metody Filosofie pro děti pro reflexi pohádkového příběhu za účelem hlubšího odkrývání smyslu života a světa.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPohádkacze
dc.subjectfilosofiecze
dc.subjectFilosofie pro děticze
dc.subjectfilosofický příběhcze
dc.subjecthledající společenstvícze
dc.subjectLipmancze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmorálkacze
dc.subjectpravdacze
dc.subjectFairy taleeng
dc.subjectPhilosophyeng
dc.subjectPhilosophy for Childreneng
dc.subjectphilosophical storyeng
dc.subjectinquiry communityeng
dc.subjectLipmaneng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectmoralityeng
dc.subjecttrutheng
dc.titlePohádka jako inspirace pro filosofický rozhovor s dětmicze
dc.title.alternativeFairy tale as inspiration for philosophical discussion with childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35227
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the folk fairy tales and philosophy story and their influence on preschool children. The theoretical part describes and compares the basic characteristics of fairy tales and philosophical story. This study points out the crucial importance of fairy tales in children's world. How positively affect could have on non-violent way to realize moral value of children which leads to their adulthood. The Philosophy story chapter describes influence and support of philosophy on development of children's thinking. The next section discusses the character features of child development at preschool age. The practical part of this assay answers to question. If it's possible to use Philosophy method on preschool children through fairy tale story discover the deeper meaning of life and the world.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam