Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRynešová, Marta
dc.contributor.authorReindlová, Magdalena
dc.date.accessioned2021-11-19T13:19:02Z
dc.date.available2021-11-19T13:19:02Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3247
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou dětí předškolního věku, které mají odlišný mateřský jazyk. Zaměřuje se na oblast školní zralosti a na přípravu těchto dětí na školní docházku v prostředí mateřských škol. Teoretická část charakterizuje dítě předškolního věku a jeho vývoj, zabývá se tématem školní zralosti a úlohou, kterou sehrává mateřská škola v přípravě na školní docházku. Popisuje některé aspekty problematiky dítěte s odlišným mateřským jazykem v předškolním vzdělávání a popisuje proces pedagogicko psychologické diagnostiky se zaměřením na předškolní děti. Praktickou část tvoří diagnostika dítěte s odlišným mateřským jazykem a vypracování individuálního vzdělávacího plánu na základě této diagnostiky. Jsou zde uvedeny důvody pro vypracování plánu a jeho cíle v jednotlivých oblastech, které jsou brány v potaz při posuzování školní zralosti. Dále jsou uvedeny metody a formy práce s dítětem, časová dotace a pomůcky potřebné pro realizaci plánu. Součástí je i hodnocení splnění cílů tohoto vzdělávacího plánu a návrh dalšího postupu při přípravě dítěte na školní docházku.cze
dc.format47 stran
dc.format47 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectodlišný mateřský jazykcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní docházkacze
dc.subjectodklady školní docházkycze
dc.subjectdiagnostika dítětecze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectdifferent monther tongueeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectpostponements of school attendanceeng
dc.subjectchild´s diagnosticseng
dc.subjectindividual plan for educationeng
dc.titlePříprava dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ na školní docházkucze
dc.title.alternativePreparation in kindergartens for the school attendance for children speaking different mothler tongueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35264
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with problems of preschool aged children speaking different mother tongue. It is focused on the school readiness and on children´s preparation for the school attendance which is in kindergartens. The preschool aged children and their development are described in the theoretical part, it deals with the school readiness and with the role of kindergartens preparing for school. It describes some aspects of problems that children who speak different mother tongue meet in the preschool education and it describes the process of the pedagogical-psychological diagnostics concentrating on preschool aged children. The practical part deals with the diagnostics of children who speak different mother tongue and it also deals with making an individual plan for education based on these diagnostics. There are reasons for making this plan, its aims in important aspects which comment on the school readiness. There are methods and forms how to work with children, required time and teaching aids which are important for the implementation of the plan. The evaluation of fulfilling the aims of the educational plan and a recommendation of methods preparing children for school are included in this bachelor thesis.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam