Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorUšiaková, Dagmar
dc.date.accessioned2021-11-19T13:19:48Z
dc.date.available2021-11-19T13:19:48Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3262
dc.description.abstractPráce se zabývá pozitivními a negativními aspekty lesních mateřských školek ve vztahu k výchově a vzdělávání dítěte. První kapitoly objasňují obsah pojmu lesní mateřská školka a zaměřují se na její bližší charakteristiku. Dále popisují jejich vznik a historický vývoj ve světě, tak v České republice. Mapují současný stav školek a sledují legislativní rámec, v němž se školky pohybují. Práce sleduje principy Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a s ním související úkoly a cíle předškolního vzdělávání. Blíže se zaměřuje na dílčí cíle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a cíle pedagogické koncepce lesních mateřských školek, jež následně srovnává a konfrontuje s výsledky výzkumu Kořeny předškolní výchovy. Zvláštní pozornost věnuje vyhodnocování pozitivních a negativních dopadů cílů pedagogické koncepce lesních mateřských školek, na vzdělávání dítěte ve vztahu ke kritériu poslání předškolní výchovy, jak je definováno v předpisu č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon).cze
dc.format49 s.
dc.format49 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní vzdělávánícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectlesní mateřská školkacze
dc.subjectpozitiva a negativa lesních mateřských školcze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectpedagogická koncepce lesních mateřských školcze
dc.subjectalternative schooleng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectforest kindergarteneng
dc.subjectforrest preschooleng
dc.subjectpositives and negative of forrest schoolseng
dc.subjectFramework Education Programme for Preschool Educationeng
dc.subjectpedagogical conception of forrest preschoolseng
dc.titlePozitiva a negativa lesních mateřských školek ve výchově a vzdělávání dítětecze
dc.title.alternativePositives and negatives of forest schools in education of a childeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35303
dc.description.abstract-translatedThis thesis follows up positive and negative sides of forrest preschools in education of children. First part contains an explanation of forrest preschool term and it focuses on closer charakteristic. As next thesis describes the birth and historici development of the forrest preschools in the world and furthermore in Czech republic. It detects an actual state incluging important legislation for forrest preschools. Thesis follove principles at Framework Education Programme for Preschool Education it?s objectives and tasks. It takes aim for constitutive targets for Education Programme for Preschool Education and also for objectives in pedagogical conception of forrest preschools, and after that it compares those detected informations with results of ?Kořeny předškolní výchovy? research. Thesis takes a particular care to evaluate positive and negative effects of objectives in pedagogical conception of forrest preschools on education of children, through goals of preschool education, which defines Act no. 561/2004 2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon).eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam