dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Švajgrová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:19:57Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:19:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3265 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je popsat osobnostní a profesní předpoklady pro pedagogickou profesi se zaměřením na oblast volného času. V jednotlivých kapitolách představuji základní terminologii, osobnostní stránku a profesní stránku pedagoga volného času, legislativní pojetí pedagoga volného času, pedagogiku volného času jako pomáhajícího profesi včetně její profesionalizace a následné profesní uplatnění pedagoga volného času. Získané poznatky shrnuji v závěru práce a profiluji osobnost pedagoga volného času s apelem na otevřenost problematiky pro další bádání. | cze |
dc.format | 49 s. (85 583 znaků) | |
dc.format | 49 s. (85 583 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | pedagog volného času | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | profesní kompetence | cze |
dc.subject | profesní dovednosti | cze |
dc.subject | pomáhající profese | cze |
dc.subject | leisure pedagogy | eng |
dc.subject | leisure educator | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | professional competence | eng |
dc.subject | professional skills | eng |
dc.subject | helping professions | eng |
dc.title | Profil pedagoga volného času | cze |
dc.title.alternative | Leisure educator's profile | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 35307 | |
dc.description.abstract-translated | The goal of my bachelor thesis is to describe personal and professional requirements for leisure pedagogy. In chapters I present terminology, personal and professional aspects of leisure educator, legal aspects of leisure educator, leisure pedagogy as a helping profession including its personalization and following professional use of leisure educator. I summarize this knowledge in a conclusion and I profile personality of a leisure educator with an appeal for openness for further research. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |