Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorSmržová, Vendula
dc.date.accessioned2021-11-19T13:20:19Z
dc.date.available2021-11-19T13:20:19Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3272
dc.description.abstractPráce se zabývá využitím literární výchovy ve školní družině ve Studené. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy (školní družina, volný čas, charakteristika dětí). Práce se zaměřuje především na charakteristiku školní družiny jako prostředí pro výchovu a vzdělávání dětí v době mimo vyučování, charakteristiku dětí mladšího a středního školního věku. Podrobně jsou rozebrány metody práce s literárním textem v rámci literární a literárně-dramatické výchovy. Praktická část obsahuje výzkum zaměřený na využití literární výchovy ve školní družině i mimo ni a pracovní listy zaměřené na literární a dramatickou výchovu.cze
dc.format44 s., navíc 22 s. příloh
dc.format44 s., navíc 22 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectliteraturacze
dc.subjectcíl výchovycze
dc.subjectfunkce školní družinycze
dc.subjectcharakteristika dětícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectmetodika a práce s literárním textemcze
dc.subjectAfter-school clubeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectliteratureeng
dc.subjectthe goal of educationeng
dc.subjectafter-school clubs roleeng
dc.subjectcharacteristics of childreneng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjecteducational frameworkeng
dc.subjectschool educational programeng
dc.subjectmethodology and work with literary textseng
dc.titleVyužití literatury pro děti a mládež ve školních družináchcze
dc.title.alternativeUtilization of Children and Juvenile Literature in After-school Clubseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35316
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with utilization of literary education in after-school club in Studena. The theoretical part determines the key concepts (after-school club, leisure time, characteristic of children). In particular, the thesis concentrates on characteristics of school club as the environment for pedagogy and education of children in after-school time, characteristics of junior and middle-age children. The thesis further analyses the ways of work with the literary texts during literary and literary-dramatic education in more details. Practical part includes the research on utilization of the literary education in after-school club and also outside it and paper works aimed at literary and dramatic education.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam