dc.contributor.advisor | Suda, Stanislav | |
dc.contributor.author | Phan, Kim | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:18Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32891 | |
dc.description.abstract | Tato práce vznikla za účelem seznámení s canisterapií a prozkoumání možností jejího zapojení v pedagogickém prostředí, při výuce dětí a dětí s postižením. V teoretické části práce jsou popsány základní principy zooterapie, spolu s jejími formami a metodami. Dále se v práci zabývám canisterapeutickými zkouškami, přípravou a jejich průběhem. V neposlední řadě je pak pozornost zaměřena na terapeutického psa. Jaké musí mít povahové rysy, na co musí být připravený a jak nejlépe vybrat štěně za využití testů osobnosti štěňat.
V praktické části práce se zabývám zapojením canisterapie na základní škole a speciální škole pro děti s postižením. Výsledky z pozorování a vyhodnocení prospěšnosti canisterapie ve výuce jsou popsané v závěru práce. | cze |
dc.format | 129 s. | |
dc.format | 129 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zooterapie | cze |
dc.subject | animoterapie | cze |
dc.subject | canisterapie | cze |
dc.subject | canisterapeut | cze |
dc.subject | canisterapeutka | cze |
dc.subject | terapeutický pes | cze |
dc.subject | pes | cze |
dc.subject | asistenční pes | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | speciální škola | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | zootherapy | eng |
dc.subject | dog therapy | eng |
dc.subject | dog assistants | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | special school | eng |
dc.subject | dog therapist | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.title | Zoorehabilitace: Canisterapie, terapeutický pes, zkoušky, vliv psa na klima třídy a využití v základních a speciálních školách. | cze |
dc.title.alternative | Animal Assisted Therapy (AAT): Therapy Dog, Exams, the Dog's influence on the classroom climate and the Employment of AAT in Primary and Special Schools. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40596 | |
dc.description.abstract-translated | The purpose of this diploma work is to introduce zootherapy and therapy dog and to determine the possibilities of employing therapy dogs in education of children in elementary and special schools. The theoretical part of the thesis deals with the description of zootherapy, its forms and methods. It also deals with preparation and exams for therapists. Lastly there is a section on therapy dogs, their personality and preparation for this field of work. You can also find some information on how to choose the best puppy using the puppy aptitude test.
The practical part of this thesis deals with the employment of animal assisted therapy at normal and speial schools. The results had been achieved through interviews that I had made with therapists who use dogs at schools and also through obseration during those classes. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-17 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-ŠJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nota, Josef | |