Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorNovotná, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:31Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:31Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32913
dc.description.abstractCílem diplomové práce je na základě výzkumného šetření prozkoumat aktuální stav užívání učebnic občanské výchovy a základů společenských věd na vybraných základních a středních školách a stanovit kladné a záporné stránky těchto učebnic. Diplomová práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část obecně vymezí a vydefinuje pojem učebnice a popíše její základní funkce, požadavky, strukturní složky a hodnocení. Dále se zaměří na popis učebnic občanské výchovy a společenských věd s dřívější i aktuální doložkou MŠMT, které se na školách běžně používají od roku 1989 po současnost. Praktická část bude zahrnovat výzkumné šetření (dotazník) zrealizované na deseti vybraných základních a středních školách v Pelhřimově a Pacově. Výzkum bude doplněn rozhovory s vyučujícími (vyučující OV na ZŠ a vyučující ZSV na SŠ).cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectfunkce učebniccze
dc.subjecthodnocení učebniccze
dc.subjectvýzkum učebniccze
dc.subjectobčanská výchovacze
dc.subjectpopis učebniccze
dc.subjectpoužívané učebnicecze
dc.subjectrok 1989cze
dc.subjectschvalovací doložka Ministerstva školstvícze
dc.subjectmládeže a tělovýchovycze
dc.subjecttextbookeng
dc.subjectfunction of textbookseng
dc.subjecttextbook evaluationeng
dc.subjectresearch of textbookseng
dc.subjectcivicseng
dc.subjectdescription textbookseng
dc.subjectused textbookseng
dc.subjectyear 1989eng
dc.subjectapproval clause of the Ministry of Educationeng
dc.subjectYouth and Sportseng
dc.titlePoužívané učebnice občanské výchovy a základů společenských vědcze
dc.title.alternativeUsed textbook of civics and social scienceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40740
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to explore the current state of using text books of civics and social sciences based on research at selected primary and secondary schools and to assess positive and negative aspects of these textbooks. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will define textbook concept and describes its basic functions, requirements, structural components and evaluation. Furthermore, it focuses on the description of the text books of Civics and Social Sciences with former and current guidance of the Ministry of Education, which is commonly used in schools from 1989 to the present. The practical part will include research survey (questionnaire) realised on ten selected primary and secondary schools in Pelhřimov and Pacov. The research will be supplemented by interviews with teachers.eng
dc.date.accepted2016-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠmíd, Marek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam