Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorPřástková, Renáta
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:34Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:34Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32917
dc.description.abstractTato diplomová práce se už dle názvu zabývá problematikou a prevencí poruch učení u dětí na základní škole. Pro zpracování tohoto tématu jsem se rozhodla na základě zkušeností s bakalářskou prací, ve které jsem se též věnovala poruchám učení, ale obecněji. Hlavním cílem je poskytnout čtenáři dostatek informací o této problematice a nabídnout praktická řešení k prevenci a nápravě. V první části jsou teoreticky popsány veškeré poruchy, jejich diagnostika, reedukace a prevence. Dále jsou zde kapitoly věnované přístupu ke vzdělání, spolupráci rodiny a školy a poradenskému systému. Druhá část vychází z praktického výzkumu, pro který byla navržena speciální pomůcka, jež by měla sloužit k prevenci a minimalizaci poruch. Tato pomůcka byla aplikována v praxi na základě kvalitativního výzkumu metodou standardizovaného pozorování. V závěru práce jsou zpracovány výsledky výzkumu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDyslexiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdyskalkuliecze
dc.subjectDyslexiaeng
dc.subjectdysortographiaeng
dc.subjectdysgraphiaeng
dc.subjectdyscalculia...eng
dc.titleProblematika a prevence poruch učení u dětí na základní školecze
dc.title.alternativeProblematics and prevention of learning disabilities on the elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40749
dc.description.abstract-translatedThe dissertation pursue learning malfunctions problematics and prevention by the elementary school students. I decided for this topic based on the experience with my bachelor thesis. Bachelor thesis was focused on learning malfunctions in general. The main goal is to provide the reader enough informations about this problem and offer practical solutions for prevention and correction. In the first part I described all the malfunctions theoretically, their diagnostics, reeducation and prevention. The further chapters are about the approach to education, family and school cooperation and advisory system. The second part comes from practical research. I introduced the special utility to prevent and minimalize the malfunctions. This utility was applied in practice based on the qualitative research by the standart observation method. The reader can find in the end of dissertation the final results of my research.eng
dc.date.accepted2016-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-VVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam