Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaršíková, Anna
dc.contributor.authorPospíšil, Ondřej
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:39Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:39Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32925
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit prospěšnost a fungování přípravných tříd, které navštěvují děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. Hlavním kritériem pro posuzování prospěšnosti těchto tříd bude hodnocení učiteli, asistenty přípravných tříd, ale také hodnocení učiteli na prvním stupni ZŠ, kteří měli tu zkušenost a učili žáky, kteří prošli přípravnou třídou. Práce se především zaměřuje na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí, ale bude také porovnávat rozdílnost v úspěšnoti při nástupu na ZŠ se žáky, kteří ze sociálně znevýhodněného prostředí nepochází. V úvodní částí práce autor popíše a charakterizuje oblast přípravných tříd v českém školství, obsazování těchto tříd žáky z různých prostředí a uvede nás do problematiky vlivu přípravných tříd při úspěšném vstupu na základní školu. V praktické části práce se autor zaměří na konkrétní hodnocení prospěšnosti přípravných tříd vybranými učiteli. Provede rozhovory s učiteli a asistenty z vybraných základních škol v Jihlavě (práce tak bude případovou studií a svým zaměřením bude přímo navazovat na bakalářskou práci autora), případně sebraná kvalitativní data doplní o informace získané kvantitativní metodou sběru dat, dotazníky.cze
dc.format83 s. (152 804 znaků)
dc.format83 s. (152 804 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřípravný ročníkcze
dc.subjectprospěšnostcze
dc.subjectsociálně znevýhodněné prostředícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectrodičcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectpreparatory yeareng
dc.subjectbenefitseng
dc.subjectsocially disadvantaged environmenteng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectparenteng
dc.subjectprimary schooleng
dc.titleProspěšnost přípravných tříd pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitelů, asistentů přípravných tříd a učitelů na prvním stupni ZŠcze
dc.title.alternativeBenefits of preparatory classes for children from socially disadvantaged environment, from the point of view of teachers and assistants of preparatory classes and teachers from primary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40799
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to determine the benefits and the function of the preparatory class for children from socially disadvantaged environment. The main criterion for the benefits of preparatory class will be the assessment of teachers and assistants of the preparatory class but also the assessment of the teachers from primary school, who had the experience with teaching children who participated in the preparatory class. This thesis is mainly focused on students from socially disadvantaged environment but it will also compare students from socially disadvantaged environment with students from regular environment. Preparatory classes in the Czech educational system and the participation of students from different social environment in these classes is described and characterized in the first part of the thesis and it presents the issue of the influence of preparatory year for the entry to primary school. The practical part of the thesis is focused on the assessment of benefits of preparatory classes from chosen teachers' point of view. The author will make interviews with pedagogical workers from chosen schools in Jihlava (the thesis will be partly case study and it will follow the bachelor thesis of the author). The quantitative data will be refilled with the information from quantitative research (questionnaires).eng
dc.date.accepted2016-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMurad, Salim


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam