Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorStieblerová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-11-19T13:21:28Z
dc.date.available2021-11-19T13:21:28Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3294
dc.description.abstractTato práce řeší výchovné ovlivňování úzkosti a strachu. Je zaměřená na předškolní věk dítěte. Cílem této práce je vyřešení problematiky úzkosti a strachu a pomůcka, jak těmto situacím předcházet. Zvolený problém jsem řešila pomocí odborné literatury. V práci jsou sepsána důležitá fakta o úzkosti a strachu, která by měla být známá veřejnosti, hlavně tedy rodičům a vychovatelům. Na základě zjištěných psychologických údajů jsme schopni pomoci dětem, které jsou nadměrně úzkostné.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: úzkostcze
dc.subjectstrachcze
dc.subjectpředškolní věk dítětecze
dc.subjectvýchovné ovlivněnícze
dc.subjecttemperamentcze
dc.subjecttypy temperamentucze
dc.subjectvazbacze
dc.subjectseparační úzkostcze
dc.subjectpsychická deprivacecze
dc.subjectsubdeprivacecze
dc.subjectpsychomotorický vývojcze
dc.subjectprojevy úzkosti a strachy.cze
dc.subjectKey words: distresseng
dc.subjectsteweng
dc.subjectpreschool age childeng
dc.subjecteducative affectioneng
dc.subjecttemperamenteng
dc.subjecttypes of temperamentseng
dc.subjectlinkeng
dc.subjectseparative distresseng
dc.subjectpsychical slumpeng
dc.subjectsubderivateeng
dc.subjectpsychomotor processeng
dc.subjectspeeches distress and fears.eng
dc.titleVýchovné ovlivňování úzkosti a strachu u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeEducational influence of anxiety and fear in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37134
dc.description.abstract-translatedThis work addresses the educational influence of anxienty and fear. It is aimed at pre- school age child. The aim of this work is to deal with the problem of anxienty and fear and aid to prevent these situations. Selected problem I solved using the scientific literature. The work drawn up important facts about anxiety and fear, which should be known to the public, and mainly consisted of parents and guardians. Based on the findings of psychological data, we are able to help children who are overly anxious.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam