Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVyhnálek, Jan
dc.contributor.authorKosíková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T13:24:13Z
dc.date.available2021-11-19T13:24:13Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3343
dc.description.abstractPráce se zabývá skrytým kurikulem v popsaných vzpomínkách absolventů základní školy. Cílem bakalářské práce bylo popsat vztahy a komunikaci ve třídě ve vzpomínkách absolventů základní školy. Práce je rozdělena do čtyř částí. První kapitola vymezuje pojem kurikulum, druhá kapitola se zaobírá pojmem skryté kurikulum a třetí kapitola nese název škola. Poslední čtvrtá kapitola obsahuje vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém byly využity hloubkové rozhovory tří respondentů. Kdy popisuji vztahy a komunikaci v jedné stejné třídě.cze
dc.format42 s. (67 000 znaku)
dc.format42 s. (67 000 znaku)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectskryté kurikulumcze
dc.subjectškolacze
dc.subjecttřídacze
dc.subjectsocializace ve školecze
dc.subjectsociální komunikacecze
dc.subjectškolní interakcecze
dc.subjectžákcze
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjecthidden curriculumeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectclasseng
dc.subjectsocialization at schooleng
dc.subjectsocial communicationeng
dc.subjectinteractioneng
dc.subjectschooleng
dc.subjectstudenteng
dc.titleSkryté kurikulum ve vzpomínkách absolventů základní školycze
dc.title.alternativeHidden curriculum in memories of graduates of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40260
dc.description.abstract-translatedIn the work is described hidden curriculum in memories of primary school graduates. The aim of this thesis was to describtion the relations and communication in the classroom in the memories of primary school graduates. The work is divided into four parts. The first chapter defines the term curriculum, the second chapter deals with the concept of the hidden curriculum and the third chapter is named The school. The fourth chapter contains qualitative research, to which were used in-depth interviews in three respondents. When describing relations and communication in one and the same class.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam