Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVyhnálek, Jan
dc.contributor.authorŠvecová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:24:58Z
dc.date.available2021-11-19T13:24:58Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3356
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje rozvoji kognitivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je popsán kognitivní vývoj jedince, jsou zde představeny různé teorie kognitivního vývoje a bližší charakteristika mladšího školního věku. Dále je představena teorie Reuvena Feuersteina, jeho program instrumentálního obohacení, kognitivní modifikovatelnost a zkušenost zprostředkovaného učení. Poslední kapitola teoretické části ukazuje praktickou aplikaci metod pro rozvoj kognitivních funkcí a v závěru této kapitoly jsou představeny další možnosti rozvoje kognitivních funkcí. Empirická část práce si klade za cíl diagnostikovat rozvoj kognitivní funkce výběru důležitých informaci u dětí druhého ročníku ZŠ a druhým cílem je zaměřit se na možnosti rozvoje pedagoga při práci metodou zprostředkovaného učení. Těchto cílů bylo dosaženo pomocí kvalitativní studie metodou zúčastněného pozorování.cze
dc.format71 s. (118 960 znaků)
dc.format71 s. (118 960 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkognitivní vývojcze
dc.subjectkognitivní funkcecze
dc.subjectmožnost kognitivní modifikovatelnostcze
dc.subjectprogram instrumentálního obohacenícze
dc.subjectzkušenost zprostředkovaného učenícze
dc.subjectReuven Feuersteincze
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectcognitive functioneng
dc.subjectpossibility of cognitive modifiabilityeng
dc.subjectprogram of instrumental enrichmenteng
dc.subjectexperience by mediated learningeng
dc.subjectReuven Feuersteineng
dc.titleRozvoj kognitivních funkcí u žáků na prvním stupni základní školycze
dc.title.alternativeCognitive development of children from first to fifth grafe of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40284
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on development of schoolchildren´s cognitive functions. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is describing individual cognitive development. Various theories of cognitive development are described here along with detailed charcteristic of schoolchildren period. After that is introduced Reuven Feuerstein theory and his program of instrumental enrichment, possibility of cognitive modifiability and experience by mediated learning. Final chapter in theoretical part describes methods of practical application in cognitive function development. At the end of this chapter are introduced another posibilities of cognitive function development Aim of practical part is to diagnose cognitive function development of information selection by children in second grade of primary school. Second aim is focused on posibilities of pedagogue development during mediated learning method. These goals were achieved by qualitative research using participant observation.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam