Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorThonová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:16:06Z
dc.date.available2021-12-08T12:16:06Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-12-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33593
dc.description.abstractVývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice Teoretická část mé diplomové práce se zabývá vývojem dětské kresby a její následnou interpretací. V práci je definována kresba, její vývoj, zákonitosti a zvláštnosti. Diplomová práce se opírá o poznatky z odborné literatury, které charakterizují dětský vývoj a jeho počátky v kresbě a mladším školním věku. Důraz je rovněž kladen i na testy, kterými se zjišťuje školní zralost, celkový vývoj dítěte či psychický stav. Poukazuje na přínos v povolání učitele na prvním stupni základní školy. V praktické části jsou obsaženy rozbory dětské kresby běžné a začarované rodiny, postavy pána a oblíbené činnosti či zájmy z pohledu pedagogicko-psychologické diagnostiky. Kresby jsou doplněny o další metody, jako je rozhovor, pozorování dítěte a dotazníky pro rodiče a učitele sloužící pro přiblížení rodinného zázemí a anamnézy dítěte.cze
dc.format100 s. (155 116 znaků)
dc.format100 s. (155 116 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDětská kresbacze
dc.subjectpedagogicko-psychologická diagnostikacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvývoj dětské kresbycze
dc.subjectzvláštnosti a zákonitosti kresbycze
dc.subjectkresebné testycze
dc.subjectChildren drawingeng
dc.subjectpedagogical-psychological diagnosticseng
dc.subjectschool ageeng
dc.subjectthe development of children's drawingseng
dc.subjectpeculiarities and patterns of artworkeng
dc.subjectdrawing testseng
dc.titleVývoj dětské kresby a její možnosti v diagnosticecze
dc.title.alternativeThe development of child drawing and it is potential in diagnostisceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49503
dc.description.abstract-translatedThe Development of child drawing and it is potential in diagnostics The theoretical part of my thesis deals with the development of children's drawing and its subsequent interpretations. The drawing is defined in the thesis together with its development, patterns and peculiarities. The thesis is based on findings from the specialised literature that characterize children's development and its origins in the artwork and school age. Emphasis is also placed on tests to evaluate school readiness, child's overall development and psychological condition. The contribution of the teaching profession at primary school is maximized. The practical part includes the analysis of children's drawings normal and enchanted family, human character and favorite activities or interests in terms of pedagogical-psychological diagnosis. The drawings are complemented by other methods, such as interview, observation of the child and questionnaires for parents and teachers used to approach family background and medical history of the child.eng
dc.date.accepted2017-02-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam