Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMachulová, Helena
dc.contributor.authorKošťálová, Romana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:25:54Z
dc.date.available2021-11-19T13:25:54Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3372
dc.description.abstractCílem této práce je popsat důležité aspekty procesu integrace dětí s DS do běžného školství. V první části popisuje diagnózu Downův syndrom (DS) a její specifika. Zabývá se ranou péčí o děti s DS, dále předškolním vzděláváním a možnostmi základního vzdělávání těchto jedinců. V další části uvádí obecnou charakteristiku školní integrace a inkluze a vývoj integračních tendencí v ČR i v zahraničí. Nakonec se podrobněji věnuje procesu školní integrace dětí s DS v České republice, tj. jejím významem, vhodnými podmínkami a případnými nedostatky či překážkami.cze
dc.format51 s. (14193)
dc.format51 s. (14193)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMentální retardacecze
dc.subjectDownův syndromcze
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectškolní integracecze
dc.subjectinkluze.cze
dc.subjectMental retardationeng
dc.subjectDown syndromeeng
dc.subjectpupils with special educational needseng
dc.subjectintegration in mainstream educationeng
dc.subjectinclusion.eng
dc.titleŠkolní integrace dětí s Downovým syndromemcze
dc.title.alternativeIntegrating children with Down syndrome into mainstream education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40491
dc.description.abstract-translatedThe Thesis focuses on integration of pupils with Down syndrome into the mainstream education. First part of the Thesis describes specific signs and symptoms of Down syndrome. The early care after birth and during preschool age is commented and the general options for school education are presented. Next, the Thesis compares the trends in school integration and inclusion of children with Down syndrome in the Czech Republic and abroad. Last part of the Thesis is devoted to more detailed description of the school integration system practiced in Czech Republic. The meaning and significance of inclusion are discussed, together with suitable conditions versus potential obstacles and problems.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam