Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGehinová, Blažena
dc.contributor.authorBrůžková, Edita
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:03Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:03Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3466
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.cze
dc.format49 s., 8 s. obr. příloh
dc.format49 s., 8 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectturistické atraktivitycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectturistické informační centrumcze
dc.subjectprodukt cestovního ruchucze
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourist attractivitieseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjecttourist infocentreeng
dc.subjectproduct of tourismeng
dc.titleProdukt cestovního ruchu v informačním centru Strakonicecze
dc.title.alternativeA product of tourism in the tourist infocentre Strakoniceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag7898
dc.description.abstract-translatedThis work analyses tourist attractivities in Strakonice and chosen tourist services. On the basis of research in the infocentre Strakonice a new product for chosen segment of tourists was suggested.eng
dc.date.accepted2007-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam