Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorHrůza, Václav
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:28Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:28Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-10-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3509
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Zkoumaným podnikem byla firma ROHDE, spol. s.r.o. se sídlem v Dyjákovicích, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej vypalovacích pecí pro keramiku, fusing skla, tavení a žíhání kovů. V první části této práce jsou teoreticky charakterizovány a vymezeny nástroje marketingového mixu. Druhá - praktická část se již zabývá analýzou současného stavu firmy. Zaměřuje se na popis firmy, její historii, výrobky, výrobními řadami, tvorbu cen, distribuci a promotion výrobků. Dále jsou zde navrženy a doporučeny vhodné prvky nástrojů marketingového mixu, které by vedly k zefektivnění činností v podnikucze
dc.format53 s., 2 s. obr. příloh.
dc.format53 s., 2 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpromotioncze
dc.subjectprodukt.cze
dc.subjectThe marketing mixeng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectproduct.eng
dc.titleAnalýza marketingového mixu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeANALYSIS MARKETING MIX OF SELECTED COMPANYeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8332
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this dissertation was an analysis of the marketing mix of choisen copany, which produces the kilns and machines for ceramic, glass and metal. The first part of the dissertation contains the theoretical information about marketing mix, like an using and specification of the 4 Ps describing the strategic position of a product in the marketplace. We describe the tools of marketing mix, that means the price, its properties, value and pricing strategies, the product, its diversification an object and a service, classification and account of product, place, it is often referred to as the distribution channel, and promotion, there are describing many media of advertising, public relations, word of mouth and point of sale. The second part of this dissertation contains information about the company and information about the research conducted by this company. There are information about product lines and product types of company, its cost, confrontation of prices of competiton. An analysis of methods for determination the prices. The detailed describe of distribution channels. And finally we descibe the media, which the company use to promotion.eng
dc.date.accepted2007-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam