Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHesková, Marie
dc.contributor.authorRennerová, Monika
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:38Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:38Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-10-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3524
dc.description.abstractPro analyzování space managementu vybrané obchodní firmy, kterou je hypermarket Globus, ČR, k. s., České Budějovice jsem pro svou práci použila hlavně marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí dotazníkového šetření Z výsledků, které respondenti v dotazníku uvedli je zřejmé, že preferují nákup v hypermarketu Globus před ostatními obchodními firmami, a to proto, že hypermarket Globus má velký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, možnost oběda, posezení, přehlednost zboží v regálech a dostatek parkovacích míst. Dále jsem zjistila, že regálové uspořádání v hypermarketu Globus zákazníkům převážně vyhovuje. Zákazníci, kteří nesouhlasí s rozvrhnutím space managementu v Globusu, nejsou spokojeni s rozmístěním nápojů a potravin na opačných stranách hypermarketu. Změnu nepovažuji za rozumné řešení, nápoje mají vlastní sklad a rampu na příjem od dodavatele, přemístění nápojů k potravinám by tedy znamenalo přemístit i sklad. Mimo jiné by hypermarket přišel i o část zisků, které získává právě tím, jak má navržené regálové uspořádání celé prodejny. Zákazník prochází celým hypermarketem a nevědomky se dostane i do oddělení, který by jinak nenavštívil a to je možnost, že si zakoupí zboží, které původně neměl v plánu.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpace managementcze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectchování spotřebitelecze
dc.subjecthypermarketcze
dc.subjectSpace managementeng
dc.subjectcustomer{\crq}s satisfactioneng
dc.subjectshopper{\crq}s behavioureng
dc.subjecthypermarketeng
dc.titleSpace management vybrané obchodní firmycze
dc.title.alternativeSPACE MANAGEMENT OF SELECTBUSINESS COMPANYeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8350
dc.description.abstract-translatedFor analyzing of chosen bussines firm’s space managment, which is hypermarket Globus, ČR, k. s., České Budějovice I used mainly marketing research work for my project, I carried out by questionary investigation. From the results informants stated in the list of questions is obvious, that shopping in hypermarket Globus is prefered more than shopping with different firm. The reasons are Globus hypermarket has a large selection of grocery and ungrocery merchandies, well-arranged products in shelves, an in built resturant - great for lunch, place where you can relax and a lot of parking space. Hereafter I found out, that shelf system in Globus hypermarket is mostly suitable. Customers who don't agree with allocation by space managment of Globus, aren't satisfied with location of food and drinks, which are on the opposite sides of the hypermarket. In my opininon, I think, changing the location wouldn't be reasonable solution. Since beverages have their own archival store and loading platform relocating food next to supplies would cause relocating the archival store as well. In addition the hypermarket would lose part of it’s profit. Customers walk from one side of the shop to the other side and wouldn't even realize. This will increase the chances of customers buying something in other departments, where they didn't mean to go.eng
dc.date.accepted2007-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam