Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorFilipová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:47Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:47Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3535
dc.description.abstractMobilní marketing patří mezi jedno z nejmladších odvětví marketingu a bylo zjištěno, že se doposud žádná publikace nezabývá tím, jak výhody mobilních technologií využít pro neziskové organizace. Pro tyto účely bylo provedeno dotazníkové šetření. Nejen, že 85 % dotázaných vědělo co je DMS a 46 % odpovědělo, že již DMS zaslali, ale dalších 65 % by uvažovalo o stažení loga, tapety či animace v případě, že by byl poplatek za toto stažení použit na dobročinné účely. Dále bylo ukázáno, že i další nástroje mobilního marketingu lze využít pro účely neziskové organizace v rámci fundraisingu a merchandisingu.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMOBILNÍ TECHNOLOGIEcze
dc.subjectFUNDRAISINGcze
dc.subjectMERCHANDISINGcze
dc.subjectNEZISKOVÁ ORGANIZACEcze
dc.subjectMOBILE TECHNOLOGIESeng
dc.subjectFUNDRAISINGeng
dc.subjectMERCHANDISINGeng
dc.subjectNON-PROFIT ASSOCIATIONeng
dc.titleMobilní marketing v marketingovém řízení neziskové organizacecze
dc.title.alternativeMOBILE MARKETING IN MARKETING MANAGEMENT OF NON-PROFIT ASSOCIATIONeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8370
dc.description.abstract-translatedMobile marketing is one of the youngest marketing branch. It was found out that mobile marketing was not used in any publication yet, but it can be very usefull for non profit association. For this purpose was used marketing research. 85 % of all informants knew what is DMS, 46 % have already send DMS and 65 % of all informants would be willing to download logo, wallpapers or animation in case that the fee would be used for charitable purposes . We found out other instruments of mobile marketing that can be used in non profit organization's fundraising and merchandising.eng
dc.date.accepted2007-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam