Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorKučera, Lukáš
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:58Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:58Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3549
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla důkladná analýza historického vývoje podniku až do současnosti. K této analýze byly použity metody z oblasti marketingu a managementu (jako například SWOT analýza, STEP analýza či dotazník). Dalším dílčím cílem bylo zhodnocení různých marketingových strategií, které by potenciálně mohly být na sledovaný hotel aplikovány. Hlavním cíle této práce byl návrh takové marketingové strategie, která bude do budoucna pro hotel nejefektivnější.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmetody z oblasti managementu a marketingucze
dc.subjectmarketingová strategie.cze
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmanagement and marketing methodseng
dc.subjectmarketing strategy.eng
dc.titleAnalýza marketingové strategie hotelucze
dc.title.alternativeTHE ANALYSIS OF MARKETING STRATEGY OF A HOTELeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8439
dc.description.abstract-translatedThe thesis is related to the sector of services in the hotel industry. One of partial aims of this pthesis was a thorough analysis of the historical advancement till the present days. The marketing and management methods of SWOT analysis, STEP analysis and a questionnaire have been used to elaborate the work. In addition, various marketing strategies which could be put to use for the hotel in question have been evaluated. However, the main target of the work was a draft of such a marketing strategy that will appear the most advanced in the future.eng
dc.date.accepted2007-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam