Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorKosíková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T14:40:06Z
dc.date.available2021-11-19T14:40:06Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3558
dc.description.abstractV BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzhodnocení systému řízenícze
dc.subjectmalé a střední podnikánícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectfranchizingcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPorterova analýzacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectnávrh motivačního programucze
dc.titleZhodnocení systému řízení reklamní firmycze
dc.title.alternativeSystem assessment of publicity agency managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8458
dc.date.accepted2007-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam