Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorČížková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T14:40:18Z
dc.date.available2021-11-19T14:40:18Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3570
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje konkurenceschopnost podniku v odvětví služeb, v oblasti instalací elektronické zabezpečovací signalizace. Jedním z cílů byla analýza historického vývoje podniku a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Pro tuto analýzu byl zvolen Porterův model pěti sil a dotazníkové šetření. Hlavním cílem bylo vytvoření reklamní kampaně v různých médiích, které působí na podnikatelské i nepodnikatelské osoby. Dalším cílem pak bylo zefektivnění organizační struktury. Výsledkem by mělo být zvýšení informovanosti o možnostech elektrické zabezpečovací signalizace a o firmě a zlepšení organizace v podniku.cze
dc.format52 s., 3 s. příloh.
dc.format52 s., 3 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectoblast instalací elektronické zabezpečovací signalizacecze
dc.subjectkonkurenceschopnost podnikucze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectreklamní kampaňcze
dc.subjectzefektivnění organizační strukturycze
dc.subjectsector of the installation electronic safeguard alarmeng
dc.subjectPorter´s modeleng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectadvertising campaigneng
dc.subjectbetter structure of the organisationeng
dc.titleAnalýza konkurence v odvětví služeb na příkladě malého podnikucze
dc.title.alternativeCOMPETITION ANALYSIS IN SERVICES INDUSTRY ON A SMALL COMPANY EXAMPLEeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8496
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyses the ability of competiton of a company in the service branch, in the sector of the installation electronic safeguard alarm. This sector is relatively unknown that´s why it is necessary to be still ingeminate. One of partial aims of thesis was an analyse of the historical development till the present, and an analyse of the inner and outer environment. For this have been used methods of the Porter´s model and a questionnaire. The main aim was a project of efficient advertising and a improving the organization structure. One of the results of the thesis is creation of advertising campaign in various media in the way that affects to business and non-business subject. The results of this campaign should be visualization of the sector of the electronic safeguarding alarm and information about their possibilities. The second improvement includes better structure of the organisation.eng
dc.date.accepted2007-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam