Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorČutková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:27Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:27Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36190
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení stavu kempů v Kraji Vysočina. Součástí je situační analýza, tedy STEP a Porterův modelpěti sil zaměřená na jeden konkrétní kemp v kraji. Terénní výzkum probíhal prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Pro jasnější přehled názorů majitelů kempů, probíhaly s celkem 7 majiteli či provozovateli řízené rozhovory. Výsledkem souhrnu shromážděných informací bylo vytvoření inovace produktu cestovního ruchu. Inovačním produktem bylo navrženo poskytnout návštěvníkům trend, který roste v současnosti všude ve světě, a tím je tzv. glamping.cze
dc.format64 s. 120 582 znaků
dc.format64 s. 120 582 znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředpokladcze
dc.subjectkempcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjecttrendcze
dc.subjectpoptávkacze
dc.subjectřízený rozhovorcze
dc.subjectpamátkycze
dc.subjectluxuscze
dc.subjectatraktivitacze
dc.subjectnávštěvnostcze
dc.subjectpříjezdový cestovní ruch.cze
dc.subjectAssumptioneng
dc.subjectcampeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttrendeng
dc.subjectdemandeng
dc.subjectintervieweng
dc.subjectmonumentseng
dc.subjectluxuryeng
dc.subjecttourist trafficeng
dc.subjectattractivenesseng
dc.subjectincoming tourism.eng
dc.titleInovace produktového portfolia cestovního ruchu na příkladu Kraje Vysočinacze
dc.title.alternativeInnovation of a product portfolio using an example of Vysočina regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36639
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my bachelor thesis is to evaluate the condition of camps in Vysočina region. The next part of thesis is a situation analysis, as STEP and Porter's five forces model analysis focused on one particular camp in the region. The survey was conducted through questionnaires, which were processed after data collection. For clearer overviews of the camp's owners or operators opinions, there were seven guided interviews with them. The result of the collected information was to create an innovative tourist product. The project was designed to involve visitors in a new trend that is currently gaining worldwide popularity. This is called glamping.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam