Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorČerná, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:29Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:29Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36195
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje vnímání značky veřejností a zaměstnanci AAA Auto International a.s. K výzkumu vnímání značky byly použity sémantické diferenciály. Na základě výsledků výzkumu byly vyhodnoceny předem stanovené hypotézy a učiněny návrhy na zlepšení vnímání značky.cze
dc.format85 s. (109 726 znaků)
dc.format85 s. (109 726 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketingový výzkumeng
dc.titleVnímání značkycze
dc.title.alternativeBrand perceptioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36740
dc.description.abstract-translatedThis thesis analyze perception of the brand by pubic and the employees of AAA Auto International a.s. The semantic differentials were used for the research of the brand perception. On the basis of the research results were evaluated the initial hypothesis and were made the recommendations for improvement of the brand perception.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam